مرجعیت عالی عراق پیشران اصلی حفظ استقلال و استقرار امنیت این کشور است

سیاسی/ دفاعی 5f73838c2539b_2020-09-29_22-27 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آیت الله سیستانی نماد افتخار و اقتدار مرجعیت و قدرت بسیج کنندگی آن در جامعه عراق و جوامع اسلامی است.

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، با اشاره به تحولات سال های اخیر منطقه در عرصه رویارویی با تروریسم تکفیری و شکست فتنه داعش به ویژه در کشور عراق گفت: نقش مرجعیت عالی عراق به عنوان کانون ، محور و پیشران اصلی وحدت و بسیج کنندگی ملت عراق برای حفظ استقلال و دفاع از امنیت و استقرار آن در این کشور ، سرنوشت ساز و بی بدیل بوده و برای همیشه در تاریخ منطقه ماندگار و الهام بخش خواهد بود .

سردار قاآنی مقاومت ، ایستادگی و اتفاق مردم عراق و تولیدقدرت بومی و مردمی با حضور آحاد اقوام،طوائف و قبایل این کشور برابر فتنه و توطئه امریکایی- صهیونیستی و سعودی "داعش" را محصول درایت، هوشمندی و نقش آفرینی محوری حضرت آیت الله سیستانی توصیف و ایشان را نماد افتخار و اقتدار مرجعیت در این کشور دانست و تصریح کرد: نقش آفرینی های معظم له در حمایت و پشتیبانی مستمر از نیروهای مسلح و مقاومت اسلامی عراق و خنثی شدن نقشه دشمنان امت اسلامی ، از تاثیرات راهبردی و تاریخی برخوردار بوده و همه ما و مردم شریف و مجاهد عراق قدردان ایشان بوده و به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور با پاک شدن سرزمین مقدس اسلامی عراق از لوث اشغالگران و متجاوزان، شاهد تحقق آرمان های شهدای مقاومت اسلامی این کشور خواهیم بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مرده‌شور و گورکن جزء مشاغل سخت و زیان‌آور شدند

س سپتامبر 29 , 2020
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از موافقت شورای عالی حفاظت فنی با سخت و زیان‌آور بودن بخشی از مشاغل آرامستان ها خبر داد. حاتم شاکرمی در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای عالی حفاظت فنی با تاکید بر مصوبه این نشست مبنی بر مشاغل سخت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000