بازداشت تعدادی از نیروهای شرکت گاز در چناران

5f72f56302235_2020-09-29_12-20

دادستان چناران گفت: تعدادی از نیروهای شرکت گاز این شهرستان به جرم دریافت مبالقی نامشروع و گزارش‌های خلاف واقع دستگیر و بازداشت شده‌اند.

عباسعلی نظرجانی با اشاره به بازداشت ۵ نفر از نیروها و کارکنان شرکت گاز چناران اظهار کرد: آنها از نیروهای مختلف از جمله کنتورخان، نیروی پیمانکاری، قراردادی گازبان و انباردار مرتبط با شرکت گاز بوده‌اند.

وی اضافه کرد: این افراد متخلف گزارش خلاف واقع به مدیریت اداره خود از کنتورهای تخریب شده را اعلام کرده اند که باید علیه این افراد اعلام جرم شود و آنها به دستگاه قضایی معرفی شوند، آنها در قبال دریافت مبالقی از شهروند متخلف با تنظیم گزارش خلاف واقع به طور رایگان اقدام به نصب کنتور می‌کردند.

دادستان چناران تاکید کرد: این افراد ضمن جمع‌آوری اموال نامشروع به بیت‌المال هم ضربه می‌زدند که دستگاه قضا براساس حقوق عامه که این روزها جزء مطالبات جدی مردم از دستگاه قضا بوده، این بازداشت‌ها صورت گرفته است.

شهرستان چناران در استان خراسان رضوی در شمال شرق کشورمان قرار گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حذف یا کاهش اقلام غذایی ۱۵ تا ۳۵ درصد خانوارها در استان‌ها بر اثر کرونا

س سپتامبر 29 , 2020
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تبعات اقتصادی ناشی از کرونا، منجر شده بین ۱۵ تا ۳۵ درصد خانوارها در استان‌های کشور، مصرف اقلام غذایی را حذف کرده یا کاهش دهند. زهرا عبداللهی در اجلاس غیرحضوری روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، درخصوص تغذیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000