اجازه استفاده از خاک ایران برای انتقال سلاح را نمی‌دهیم

سیاسی/ سیاست خارجی 5f72f308b7825_2020-09-29_12-10 سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد:‌ ایران ضمن نظارت دقیق و کنترل لازم بر روند جابه‌جایی و ترانزیت کالا به کشورها، به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد از خاک کشورمان برای انتقال سلاح و مهمات استفاده شود.

«سعید خطیب‌زاده» در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص برخی ادعاهای مطرح شده رسانه‌ای در انتساب دروغ ترانزیت سلاح و ادوات نظامی از مسیر خاک ایران به مقصد ارمنستان گفت: تردد کامیون و ترانزیت کالاهای متعارف غیرنظامی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه، به طور معمول همواره برقرار است.

وی ادامه داد: کامیون‌های مورد اشاره نیز صرفا در همین چارچوب به فعالیت خود مشغول هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به رویکرد ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ضمن نظارت دقیق و کنترل لازم بر روند جابه‌جایی و ترانزیت کالا به کشورها، به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد از خاک کشورمان برای انتقال سلاح و مهمات استفاده شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش گروه‌های عراقی به شلیک موشک در منطقه رضوانیه بغداد

س سپتامبر 29 , 2020
سیاسی/ بین الملل حمله‌ای موشکی دوشنبه به نزدیکی فرودگاه بغداد محکومیت و واکنش ائتلاف "دولت قانون"، جنبش مقاومت اسلامی نجباء، جریان حکمت ملی و ائتلاف الفتح عراق را به همراه داشت. ، گروه‌ها و احزاب مختلف عراق حمله موشکی که به یک خانه مسکونی در منطقه رضوانیه در اطراف فرودگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000