سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت

5f72d05ad97bc_5f72d05ad97c2 سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه طی بخشنامه‌ای از سوی بانک مرکزی از ۲۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت.

براساس بخشنامه‌ای که بانک مرکزی ۳۱ شهریور ماه خطاب به مدیران عامل دو بانک قرض الحسنه رسالت و مهر صادر کرده، سقف وام این دو بانک را از ۲۰ به ۳۰ میلیون تومان افزایش داده است.

براساس تبصره یک ماده ۳۵ «دستورالعمل اجرایی تأسیس و فعالیت بانک‌های قرض‌الحسنه و نظارت بر آن»، بانک مرکزی می‌تواند با توجه به تورم در مبلغ موضوع این ماده تجدیدنظر کند.

با استناد به این تبصره، کمیسیون مقررات و نظارت موسسات اعتباری بانک مرکزی در هفدهمین جلسه خود مقرر کرد که سقف وام قرض‌الحسنه بانک‌های قرض‌الحسنه از دویست میلیون ریال به سیصد میلیون ریال افزایش یابد.

سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حضور معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت رزم حسینی

س سپتامبر 29 , 2020
سیاسی/ دولت معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش در جلسه بررسی رأی اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت حضور یافت. در حالی که مجلس وارد دستور کار بررسی برنامه و صلاحیت علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت شده و نمایندگان منتقد عدم حضور رئیس جمهور در این جلسه بودند، اسحاق جهانگیری در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000