مقایسه میتسوبیشی اوتلندر با یواز پاتریوت

5f72c24d322bb_5f72c24d322bd مشخصات فنی خودرو میتسوبیشی اوتلندر و یواز پاتریوت در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودروی مناسب مورد نظر خود را بخرید.

یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، میتسوبیشی اوتلندر 2016 و یواز پاتریوت است. این ۲ خودرو به دلیل شباهت ظاهری متقاضیان یکسانی دارند، اما بسیاری از افراد برای انتخاب یکی از این ۲ خودرو دو دل هستند. در این گزارش قصد داریم مشخصات فنی هر ۲ خودرو را بیان کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری برای خرید داشته باشید.

معرفی میتسوبیشی اوتلندر 2016:

میتسوبیشی اوتلندر خودرویی ژاپنی بوده که دارای موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه و حجم موتور ۲۳۶۰ سی سی است. این خودرو مجهز به رینگ ۱۸ اینچی طرح جدید، لاستیک ۲۲۵/۵۵R۱۸، سیستم چهار چرخ متحرک ۴WD با کلید ۳ وضعیتی (اکو، نرمال، قفل)، قفل دیفرانسیل با کلید تغییر وضعیت بر روی داشبورد، مجهز به سیستم کروز کنترل، سیستم ورود و خروج بدون سوئیچ (keyless)، استارت خودرو دکمه‌ای (starter)، جدید‪‬ چراغ‌های جلو LED است.

مقایسه میتسوبیشی اوتلندر و یواز پاتریوت + مشخصات فنی

این خودرو دارای شوینده چراغ‌ها بر روی سپر جلو، Day Light جلو، چراغ‌های عقب LED طیفی، جدید‪‬ فرمان با روکش چرمی با کنترل‌های سیستم صوتی بر روی آن با طرح جدید، دستگیره‌های کرومی داخلی و خارجی، سنسور پارک بر روی سپر عقب، سانروف ۳ حالته، جدید‪‬ تریم داخلی طرح چوب، صندلی‌ها با ظرفیت هفت سرنشین (دارای ۷ صندلی در ۳ ردیف)، صندلی‌های تمام چرم به همراه تنظیم الکتریکی صندلی راننده در ۴ جهت است.

مقایسه میتسوبیشی اوتلندر و یواز پاتریوت + مشخصات فنی

از دیگر امکانات میتسوبیشی می توان به گرم کن صندلی‌های جلو، صندلی تاشوی عقب با قابلیت تفکیک ۶۰:۴۰ مجهز به کنسول عقب، سیستم ایزوفیکس ISO Fix، پدال شیفتر‌های تعویض دنده از پشت فرمان، سیستم ارکاندینیشن دوگانه با قابلیت تنظیم متفاوت دما برای راننده و سرنشین Dual Aircondination، دارای سیستم اتصال تلفن همراه از طریقه هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن روی فرمان، درب برقی صندوق عقب اشاره کرد.

مقایسه میتسوبیشی اوتلندر و یواز پاتریوت + مشخصات فنی

معرفی یواز پاتریوت:

یواز پاتریوت خودرویی ساخت کشور روسیه است. یواز پاتریوت به معنای کلمه یک آفرود تمام عیار است از همین رو مطمئنا باشید که ابعاد این شاسی بلند شما را راضی خواهد کرد. بعنوان یک مقایسه نه چندان درست، اما کاملا ملموس ابعاد پاتریوت در تمامی جهات از هیوندای سانتافه بزرگتر است. در جدول ذیل می‌توان ابعاد پاتریوت را مشاهده که از قابل توجهترین آن‌ها می‌توان به ارتفاه بالای ۱.۹ این خودرو اشاره کرد.

مقایسه میتسوبیشی اوتلندر و یواز پاتریوت + مشخصات فنی

گفتنی است که این خودرو روسی دارای موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ و حجم موتور ۲۴۹۷ سی سی است. حداکثر قدرت این خودرو ۱۴۹ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر در ۲۶۵۰ دور در دقیقه است.

مقایسه میتسوبیشی اوتلندر و یواز پاتریوت + مشخصات فنی

از دیگر امکانات این خودرو روسی می توان به شیشه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع، چراغ مه شکن جلو و عقب، دوربین دید عقب و دی لایت اشاره کرد.

مقایسه میتسوبیشی اوتلندر و یواز پاتریوت + مشخصات فنی

خودرو
میتسوبیشی اوتلندر 2016 یواز پاتریوت
کشور سازنده
ژاپن روسیه
سال (طراحی)
2016 2012
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپ 4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور
2360سی سی 2497سی سی
حداکثر قدرت
166 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه 149 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
220 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه 235 نیوتن متر در 2650 دور در دقیقه
جعبه دنده
گیربکس اتوماتیک جدید CVT با قابلیت تعویض دستی دستی پنج سرعته
شتاب 0 تا 100
10.2 ثانیه 10 ثانیه
حداکثر سرعت
190 کیلومتر در ساعت 150 کیلومتر در ساعت
وزن
1585 کیلوگرم 2125 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4694 طول – 1811 عرض – 1679 ارتفاع 2785 طول – 1900 عرض – 1910 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2670 میلیمتر 2760 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
9.3 لیتر در هر صد کیلومتر 11.5 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
62 لیتر 68 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 4 یورو 5
ترمز و پایداری
ترمز عقب دیسکی و جلودیسکی خنک شونده – مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS – سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD – کنترل فعال پایداری ACS و کنترل کشش TCL – ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار HAC – ترمز اضطراری کمکی ترمز جلو دیسکی، ترمز عقب کاسه‌ای مجهز به ABS‌ و ESP
کیسه هوا
مجهز به 7 ایربگ – 2 عدد جلو و سرنشین – 2 عدد ایربگ جانبی – 2 عدد ایربگ پرده ای و 1 عدد زانو راننده و سرنشین جانبی
سیستم صوتی
سیستم صوتی حرفه ای 710 واتی Rockforod Fosgate با 9 بلندگو (4 باند، 4 تویتر و ساب ووفر) – نمایشگر 7 اینچی لمسی به همراه دوربین دنده عقب – دارای پورت USB – کارت MicroSD سیستم صوتی مجهز به نمایشگر

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۵ ورزشی که برای داشتن قلبی سالم مفید است

س سپتامبر 29 , 2020
هدف نهایی ورزش‌های قلبی عروقی، تقویت سیستم قلب است که باید براساس ملاحظه‌های ورزشی و پزشکی تعیین شود. ۲۹ سپتامبر، روز جهانی قلب نامیده شده است. به نوشته پایگاه «اونلی مای هلث» بیشتر مردم جهان روزانه از بیماری‌های قلبی رنج می‌برند. پیش از این، فدراسیون جهانی قلب (WHF) دریافته بود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000