فخیم‌زاده «کاراگاهان جوان» را می‌سازد

5f72c9b144818_5f72c9b14481a مهدی فخیم‌زاده نویسندگی و کارگردانی سریال «کاراگاهان جوان» را برای شبکه پنج برعهده خواهد داشت.

مهدی فخیم‌زاده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون این روزها در حال نگارش فیلمنامه‌ای تلویزیونی برای شبکه پنج سیماست.

این سریال «کاراگاهان جوان» (بازپرس) نام دارد و مجتبی متولی تهیه‌کننده آن است. مهدی فخیم‌زاده نویسندگی و کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت.

آخرین سریال فخیم‌زاده در تلویزیون «فوق سری» نام داشت که در سال ۹۳ ساخته شد و طی این چند سال فخیم‌زاده در تلویزیون بیشتر به بازیگری مشغول بود.

او همچنین سال ۹۷ فیلم «مشت آخر» را در سینمای ایران کارگردانی کرد و حالا بعد از حدود ۶ سال قرار است دوباره به ساخت سریال پلیسی و معمایی در تلویزیون روی بیاورد.

فخیم‌زاده کارگردانی سریال‌های شاخصی چون «خواب و بیدار»، «حس سوم»، «بی‌صدا فریاد کن» و «ساختمان ۸۵» را با فضایی پلیسی و معمایی در کارنامه خود دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رئیس‌جمهور برای دفاع از «رزم حسینی» در مجلس حاضر نشد

س سپتامبر 29 , 2020
سیاسی/ مجلس عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق قانون رئیس جمهور یک ساعت فرصت دفاع از وزرای پیشنهادی را دارد که روحانی در جلسه امروز حضور نیافت. روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی صلاحیت علیرضا رزم حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000