چشم انداز وسیعتر مشارکت جامع راهبردی میان ایران و چین را آرزومندم

سیاسی/ سیاست خارجی 5f72bac88a691_5f72bac88a694 وزیر خارجه کشورمان در هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس چین نوین گفت: سال 2020 یک سال بسیار خاص برای دنیا بود. دستیابی به موفقیتی همچون کنترل اپیدمی و احیای اقتصادی برای چین به سختی حاصل شد.

محمد جواد ظریف در توییتی به زبان چینی نوشت: در روز اول اکتبر ملت چین هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس چین نوین و عید پاییزه را جشن می‌گیرند. سال 2020 یک سال بسیار خاص برای دنیا بود. دستیابی به موفقیتی همچون کنترل اپیدمی و احیای اقتصادی برای چین به سختی حاصل شد. تبریکات صمیمانه مضاعف خود برای این دو مناسبت را به مردم و دولت چین اعلام می‌نمایم. موفقیت روز افزون چین و چشم انداز وسیعتر مشارکت جامع راهبردی میان دو کشور را آرزومندم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وام مسکنی که مُسکِن هم نیست/ با چند سال پس انداز خانه‌دار شویم؟

س سپتامبر 29 , 2020
خانوارهای ایرانی با افزایش اخیر قیمت مسکن، باید ۸۰ تا ۱۰۰ سال درآمد خود را پس انداز کنند تا بتوانند یک واحد مسکونی ۵۰ متری در تهران خریداری کنند. طی چند روز اخیر بانک عامل بخش مسکن از افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل حساب سپرده پس انداز جوانان تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000