احضار مجدد رئیس جمهور سابق موریتانی به اتهام فساد

سیاسی/ بین الملل 5f7190118b494_5f7190118b496 پلیس موریتانی رئیس جمهوری سابق این کشور را برای بازجویی در خصوص شبهات فساد بار دیگر احضار کرد.

به گزارش خبر فوری، خبرگزاری آناتولی به نقل از رسانه‌های محلی موریتانی اعلام کرد که پلیس موریتانی، محمد ولد عبد العزیز، رئیس جمهوری سابق این کشور را به منظور تحقیق و بازجویی در خصوص شبهات فساد طی دوره ریاست جمهوری‌اش برای بار چهارم احضار کرد.

پلیس موریتانی پیش از این رئیس جمهور سابق این کشور را سه ‌بار احضار کرده بود و وی یک بار به مدت یک هفته بازداشت شد اما رئیس جمهوری سابق موریتانی از پاسخ‌گویی به سوالات بازپرس‌ها به دلیل داشتن مصونیت، امتناع کرده بود.

کمیسیون تحقیقات پارلمان اعلام کرده بود، معاملات عمومی در دوره ریاست جمهوری ولد عبدالعزیز طی سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۰ صورت گرفته است‌.

مدیر امنیت کل موریتانی پیشتر حکم ممنوع السفر شدن ولد عبدالعزیز و نیز ابلاغ اقدامات وی به مراکز پلیس را صادر کرد.

پلیس موریتانی در حال جمع آوری اطلاعات پیرامون اموال و ثروت ولد عبدالعزیز است و اینکه آیا میان وی و فسادی که کمیسیون تحقیقات پارلمان موریتانی فاش کرده ارتباطی وجود دارد یا خیر.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترقه عامل وقوع حریق در دادگاه انقلاب شیراز اعلام شد

د سپتامبر 28 , 2020
سیاسی/ قضایی مسئول انتظامات دادگاه انقلاب شیراز، علت وقوع حریق در این ساختمان قضایی را پرتاب ترقه اعلام و تاکید کرد که هیچ خسارت جانی و مالی وارد نشده است. افسر مسئول انتظامات دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ضمن تایید خبر وقوع حریق در ساختمان دادگاه انقلاب اسلامی شیراز، گفت: خوشبختانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000