توهین به مرجعیت، توهین به همه مردم عراق است

سیاسی/ بین الملل 5f717e1954ac9_2020-09-28_09-39 رهبر ائتلاف قانون عراق نوشت: یادداشت یک روزنامه در ایران و انتقاد موجود در آن که توهین به مرجعیت عالیقدر در پی استقبال ایشان از جنین هنیس پلاسخارت، نماینده ویژه سازمان ملل به شمار می آید را شدیدا محکوم می کنیم.

نوری المالکی در بیانیه‌ای تصریح کرد:«حضرت آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر تشیع همواره در خدمت امنیت عراق برای حفاظت از روند سیاسی بوده و در سخت‌ترین شرایط از کشور پشتیبانی کرده است و ایشان مورد حمایت همه طیف‌های ملت عراق قرار دارد.»

مالکی افزود: «یادداشت یک روزنامه در ایران و انتقاد موجود در آن که توهین به مرجعیت عالیقدر در پی استقبال ایشان از جنین هنیس پلاسخارت، نماینده ویژه سازمان ملل به شمار می آید را شدیدا محکوم می کنیم، این اقدام توهین به همه مردم عراق به شمار می رود.»

المالکی در پایان از این روزنامه خواست تا این موضع نامطلوب خود اصلاح کند، موضعی که با موضع جمهوری اسلامی ایران و احترام عمیق این کشور به مرجعیت عالیقدر در تعارض است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قره‌باغ متعلق به ماست و از خاک خود دفاع می‌کنیم/ کشته شدن ۳۲ سرباز ارمنستان

د سپتامبر 28 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس‌جمهور آذربایجان با بیان اینکه اجازه پایمال شدن خون شهدایمان را نخواهیم داد، اعلام کرد: ما از خاک خود دفاع می‌کنیم و قره‌باغ متعلق به آذربایجان است. الهام علی‌اف ضمن اشاره به اینکه ارمنستان به صورت مداوم به سمت مواضع ارتش آذربایجان و مناطق مسکونی در خط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000