در همه کشورها دروس به صورت نمایش یا موزیکال تدریس می‌شود / کسی به حوزه کودک و نوجوان و اهمیت آن فکر نمی‌کند

5f709fb3879e5_2020-09-27_17-50 عموی فیتیله‌ای نگران آینده کودکان است و می گوید: هیچ کس به حوزه کودک و نوجوان و اهمیت آن فکر نمی‌کند.

محمد مسلمی در گفت و گو با سرنا اظهار کرد: فرزندانمان را در آغوش جنگ رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی رها کرده‌ایم.

او با انتقاد از اینکه فرزندانمان را در آغوش جنگ رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی رها کرده‌ایم، گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی برای فیلم کودک ریسک نمی‌کند و در سیاست‌های کلان کشور هم دغدغه کودک و نوجوان وجود ندارد.
مسلمی با بیان اینکه ترس و استرس وجود کودکانمان را فراگرفته، اظهار کرد: در همه کشورها دروس به صورت نمایش یا موزیکال تدریس می‌شود اما آموزش و پرورش این نوع یادگیری را جدی نمی‌گیرد
این بازیگر حوزه کودک گفت: ما برای تفکر کودکانمان که آینده سازهای کشور هستند برنامه فرهنگی نداریم و آن‌ها را در آغوش جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی رها کردیم.
صدای گفت و گو با محمد مسلمی را بشنوید:
Volume 60%

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کشف اشیای تاریخی از جنس طلا مربوط به دوره هخامنشی

ی سپتامبر 27 , 2020
فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت کرمانشاه ۲۷۸ قلم شی تاریخی از جنس طلا با قدمت دوره هخامنشی کشف و ضبط شد. سردار امیر رحمت‌الهی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به محض کسب اخبار واصله از دوستداران میراث […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000