دمای هوا در بیشتر مناطق کشور کاهش می‌یابد

5f70a43a98f51_5f70a43a98f53

از بعد از ظهر امروز تا صبح چهارشنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور کاهش می‌یابد و بیشترین مقدار کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود.

بر اساس آخرین پیش بینی‌های نقشه‌های همدیدی و آینده نگری، امروز در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات استان و شرق تهران بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه در گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، نیمه شمالی خراسان رضوی و برخی مناطق تهران به ویژه شرق استان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و در اردبیل و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان ارتفاع تا دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاع کرمان غرب و جنوب اصفهان، یزد شمال، جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و خراسان جنوبی بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

چهارشنبه در ارتفاعات واقع در غرب و شمال غرب کشور بارش‌ها پراکنده خواهد بود و پنجشنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد شد.

شایان ذکر است از بعد از ظهر امروز تا صبح چهارشنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور کاهش می‌یابد و بیشترین مقدار کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود.

همچنین امروز و فردا وزش باد در سواحل دریای خزر شدت یافته و دریای خزر مواج خواهد بود و از بعد از ظهر امروز صبح سه شنبه در مناطقی از سمنان و شمال شرق اصفهان نیز وز باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چین به دنبال ساخت خودروی پرنده

ی سپتامبر 27 , 2020
قرار است نمونه اولیه خودروی پرنده چینی در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآید. خودروسازی چینی ژی پنگ که بیشتر روی ساخت خودروهای الکتریکی متمرکز است اعلام کرد یک نمونه از مدل مفهومی خودروی پرنده خود را در نمایشگاه خودروی شهر پکن رونمایی خواهد کرد. از زمان شیوع ویروس کرونا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000