اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان تهران در شهر پردیس منتفی است

5f70a103ba14d_2020-09-27_17-56 استاندار تهران با بیان اینکه به علت گسل های شرق استان اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر پردیس منتفی است، گفت: این طرح با الحاق ۴۴۰ هکتار به اراضی شهر پرند در این شهر عملیاتی می‌شود.

انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه الحاق ۴۷۰ هکتار از اراضی ملی به پارک علم و فناوری پردیس مورد تصویب قرار گرفته است اظهار داشت: این مصوبه به ایجاد شهر دانش محور و استقرار شرکت‌های دانش بنیان کمک خواهد کرد.

محسنی بندپی با بیان اینکه به علت گسل‌های شرق استان اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر پردیس منتفی است، گفت: این طرح با الحاق ۴۴۰ هکتار به اراضی شهر پرند در این شهر عملیاتی و حدود ۷۳ هزار مسکن در شهر پرند جانمایی خواهد شد.

وی عنوان داشت: گسل مشا و بارگذاری بیش از حد جمعیت در پردیس از عواملی است که سبب شده اجرای طرح اقدام مسکن ملی در این منطقه منتفی شود لذا تأمین زیرساخت‌ها و آب توسط وزارت راه و شهرسازی در شورای عالی مطرح خواهد شد تا نسب به دریافت مجوزهای لازم برای اجرایی شدن طرح در پرند اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

استاندار تهران از تصویب ۴ طرح هادی روستایی و مشکلات گازرسانی به روستاهای بخش کن نیز خبر داد و افزود: موارد مربوط به اجرای طرح کاداستر و و رفع مشکلات شهرک صنعتی قرچک و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نویسنده «دل»: ۱۲ قسمت به سریال اضافه شد

ی سپتامبر 27 , 2020
نویسنده سریال «دل» گفت: اضافه شدن ۱۲ قسمت به فیلم نامه، به خاطر جبران مشکلات مالی ناشی از رقم بالای قرارداد بازیگران سریال بود و سازندگان برای اینکه این بودجه را جبران کنند ۱۲ قسمت اضافه کردند و هر قسمت را با رقم بالایی فروختند. حالا که پخش سریال به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000