اعلام آمادگی ایران برای برقراری آتش‌بس میان آذربایجان و ارمنستان

سیاسی/ سیاست خارجی 5f70899d7b5fd_2020-09-27_16-16 سخنگوی وزارت امور خارجه آمادگی ایران برای استفاده از همه ظرفیت های خود به منظور برقراری آتش بس و آغاز گفت‌وگو میان طرفین درگیری در آذربایجان و ارمنستان را اعلام کرد.

سعید خطیب‌زاده در ارتباط با درگیری‌های نظامی به وقوع پیوسته بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از نزدیک و با نگرانی درگیری‌های نظامی میان جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان را دنبال می‌کند و ضمن دعوت طرفین به خویشتنداری، خواستار توقف فوری درگیری ها و آغاز گفت‌وگو میان دو کشور است.
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین آمادگی کشورمان برای استفاده از همه ظرفیت های خود به منظور برقراری آتش بس و آغاز گفتگو ها میان طرفین را اعلام کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اردوغان مردم ارمنستان را به قیام علیه رهبرانشان فراخواند

ی سپتامبر 27 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهوری ترکیه امروز (یکشنبه) از شهروندان ارمنستان خواست تا آینده خود را به دست بگیرند و علیه نخست وزیر کشورشان باشند. رجب طیب اردوغان از مردم ارمنستان خواست تا آینده خود را از دست دولتی بگیرند که "آنها را به سوی فاجعه سوق می‌دهد" و آنهایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000