دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز و قاچاق اشیای تاریخی در ایذه

5f6eff47a54c2_2020-09-26_12-13

فرمانده انتظامی ایذه از دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز و قاچاق اشیای تاریخی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حجت سفید پوست گفت: با کسب اخبار واصله مبنی بر انجام عملیات حفاری غیرمجاز در حوالی این شهرستان و فعالیت باند حفاران غیرمجاز مسلح به قصد تحصیل اشیای تاریخی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و گروهی از ماموران انتظامی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از اعزام پلیس به محل مشخص شد ۵ نفر که ۲ نفر از آنان ملبس به لباس یگان‌های نظامی در حال حفاری غیر مجاز بودند، افزود: متهمان دستگیر و پس از بازرسی از آن‌ها یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۸ عدد فشنگ جنگی و ۲ دستگاه بی سیم دستی کشف شد.

فرمانده انتظامی ایذه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی پس از تشکیل پرونده، بیان داشت: شهروندان و حامیان حفاظت از میراث فرهنگی کشور می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در تامین نظم و امنیت جامعه سهیم باشند.

شهرستان ایذه یکی از شهرستان‌های استان خوزستان واقع در جنوب ایران است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آزادی اعدامی فراری پس از رضایت شاکی

ی سپتامبر 27 , 2020
مردی که ۱۹‌سال قبل به اتهام آزار و اذیت پسر خردسالی غیابی به اعدام در ملأعام محکوم شده بود پس از بازداشت با انکار جرمش و رضایت شاکی از طناب دار نجات یافت. اوایل سال‌۱۳۸۰ بود که مردی در تهران به اداره پلیس رفت و از پسر جوانی به اتهام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000