شهادت ۲ ماهیگیر فلسطینی توسط نیروهای ارتش مصر

سیاسی/ بین الملل 5f6f877894be1_5f6f877894be7 رئیس سندیکای صیادان فلسطین اعلام کرد که بر اثر تیراندازی نیروهای ارتش مصر در نزدیکی آب‌های این کشور دو ماهیگیر فلسطینی به شهادت رسیدند.

نزار عیاش گفت: بر اثر تیراندازی نیروهای ارتش مصر در جنوب سواحل غزه نزدیک به آب‌های این کشور دو ماهیگیر جان باختند و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

وی دیروز گفته بود که گارد ساحلی مصر سه نفر از ماهیگیران فلسطینی را در سواحل جنوب غزه بازداشت کرده است.

وزارت داخلی فلسطین در نوار غزه روز گذشته از مفقود شدن سه ماهیگیر فلسطینی در نزدیکی آب‌های مصر خبر داده بود.

همچنین مسؤول کمیته ماهیگیران در نوار غزه از شهادت دو ماهیگیر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش مصر خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زکریا بکر در گفت‌وگو با شبکه خبری قدس اظهار کرد که محمود و حسن زعزوع که روز گذشته در جنوب آب‌های رفح ناپدید شده بودند، به ضرب گلوله نظامیان ارتش مصر به شهادت رسیده و خانواده‌هایشان نیز در جریان شهادت آنان قرار گرفته‌اند.

مصر قرار است امروز شنبه پیکر این دو شهید فلسطینی را به طرف فلسطینی تحویل دهد.

یاسر فرزند سوم این خانواده هم که حین ماهیگیری زخمی شده، هم اکنون در بازداشت مصر قرار دارد.

نیروهای مصری صبح دیروز جمعه به سمت قایق ماهیگیری این سه برادر فلسطینی در آب‌های رفح تیراندازی کرده بودند و پس از آن خبری از سرنوشت آنان نبود تا اینکه امروز مصر رسما خبر شهادت آنان را به طرف فلسطینی ابلاغ کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راهکاری جدید و متفاوت برای آنکه مطالب درسی را به خاطر بسپارید

ش سپتامبر 26 , 2020
مشکل یادگیری و فراموش کردن مطالب درس آن هم در شرایط جدید آموزشی به کمک روش‌های متفاوت و جدید تا حد زیادی قابل حل است. مشکل بسیاری از ما این است که چگونه متن کتاب درسی را در کمترین زمان بخوانیم و بر مفاهیم آن تسلط پیدا کنیم. همچنین چگونه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000