مهدی کروبی فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

سیاسی/ سیاست داخلی 5f6f66361ef99_2020-09-26_19-33 شیخ مهدی کروبی در پی آسیب‌دیدگی مهره کمر بر اثر خوردن زمین، پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های تهران فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

حسین کروبی با اشاره به انتقال شیخ مهدی کروبی به یکی از بیمارستان‌های تهران، عنوان کرد: اواخر هفته گذشته پدرم در حمام زمین خوردند و به دلیل عوارض ناشی از این ضربه امروز به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: به گفته پزشک معالج مهره دوازدهم ستون فقرات ایشان در اثر این ضربه دچار شکستگی شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرند.

فرزند شیخ مهدی کروبی یادآور شد: طی دو ماه اخیر این چهارمین باری است که پدرم زمین می‌خورد و دچار آسیب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام کروبی فردا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت، گفت: طی این ۱۰ سال این هفتمین باری است که پدرم مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد. البته به ما گفته شده خوشبختانه عمل فردا به صورت موضعی انجام می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جنگ جدید علیه ایران!

ش سپتامبر 26 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی فرض کن شما فرمانده جنگی ایران هستید، آیا می توانید در میدان جنگ جدید علیه ایران، پیروز شوید؟ در این قسمت از برنامه تابلو مردم خود را در قامت یک فرمانده جنگی دیده اند؛ جنگی که بعد از 8 سال دفاع مقدس، به دنبال شکست ملت ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000