موافقت رئیس جمهور لبنان با انصراف مصطفی ادیب از تشکیل کابینه

سیاسی/ بین الملل 5f6f0eb7a6f90_5f6f0eb7a6f92 رئیس جمهوری لبنان با درخواست مصطفی ادیب برای کنار کشیدن از مأموریت تشکیل کابینه لبنان موافقت کرد.

به گزارش خبر فوری به نقل از العهد، دفتر ریاست جمهوری لبنان با اعلام این خبر افزود: میشل عون اقدامات مناسب را براساس الزامات قانون اساسی انجام خواهد داد.

در بیانیه دفتر میشل عون آمده است:

عماد میشل عون ساعت ۱۱ پیش از ظهر امروز (شنبه) میزبان مصطفی ادیب نخست وزیر مکلف بود و ادیب وی را در جریان مشکلات و موانع پیش روی روند تشکیل کابینه قرار داد و نامه انصرف از تشکیل کابینه را نیز تقدیم او کرد.

براساس این بیانیه، رئیس جمهوری از نخست وزیر مکلف به خاطر تلاش هایی که انجام داد، قدردانی و با انصرف او از تشکیل کابینه موافقت کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آنچه تئاتری‌ها برای هفته دفاع مقدس تدارک دیدند

ش سپتامبر 26 , 2020
اجرای چند نمایش خیابانی، برگزاری یک جشنواره نمایشنامه‌خوانی و پخش فیلم تئاتر از جمله تدارکات هنرمندان تئاتر برای هفته دفاع مقدس بود. به دلیل محدودیت‌هایی که ویروس کرونا به همه بخش‌های زندگی‌مان تحمیل کرده، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بخش تئاتر هم دستخوش تغییراتی شد. با این حال گروه‌های نمایشی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000