رژیم صهیونیستی پس از یک سال پیکر زن شهید فلسطینی را تحویل داد

5f6f01f8d7975_5f6f01f8d7977

ارتش رژیم صهیونیستی جسد نایفه کعابنة، زن فلسطینی را که حدود یک سال قبل به شهادت رسیده بود، به خانواده‌اش در شهر اریحا تحویل داد.

سلوی حماد، هماهنگ‌کننده طرح ملی بازگرداندن اجساد شهدا اظهار کرد: مسؤولان رژیم اشغالگر جسد شهیده نایفه کعابنه (۵۰ ساله) از ساکنان شهر اریحا را تحویل دادند.

حماد گفت: پیکر این شهید در سردخانه (رژیم صهیونیستی) نگه‌داری می‌شد.

این مسؤول فلسطینی افزود: این کمپین پیشتر حکم احتیاطی را از دادگاه عالی اسرائیل برای عدم انتقال جسد این شهید به قبرستان تا زمان اتخاذ تصمیمی در این خصوص گرفته بود.

او در ادامه گفت: با تحویل پیکر شهیده الکعابنه، هنوز پیکر ۶۶ شهید دیگر که از سال ۲۰۱۵ به شهادت رسیده‌اند، نزد رژیم اشغالگر هستند.

هماهنگ‌کننده این طرح ملی در پایان گفت: برخی اجساد هنوز در سردخانه‌ها هستند و برخی از آنها به قبرهای شماره‌دار منتقل شده‌ و دفن آنها به ما اطلاع داده شده است، تعدادی نیز حکم انتقال اجساد به گورستان بدون اینکه دفن آنها به ما اطلاع‌رسانی شود، صادر شده است.

سربازان رژیم صهیونیستی ۱۸ سپتامبر سال گذشته الکعابنه را در لیست نظامی قلندیا (متعلق به رژیم صهیونیستی) واقع در شمال قدس اشغالی به شهادت رساندند. به گفته منابع فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی اجازه امدادرسانی به الکعابنه را نداده و او با خونریزی رها شد تا اینکه جان داد.

معمولا رژیم صهیونیستی اجساد را به دفتر ارتباطات تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل می‌داد اما به دلیل اینکه اخیرا هماهنگی‌های امنیتی متوقف شده‌اند، ارتش این رژیم مستقیما با خانواده‌ها تماس می گیرد.

طبق اطلاعات طرح ملی بازگرداندن اجساد شهدای فلسطینی، در حال حاضر رژیم صهیونیستی در قبرستان شماره‌ای خود اجساد ۲۵۴ شهیدی را که از سال ۱۹۶۷ در شرایط مختلف کشته شده‌اند، نگه داشته است.

قبرستان شماره‌ای رژیم صهیونیستی در واقع قبرهای ساده‌ و روی همی هستند که با یک صفحه فلزی از یکدیگر جدا می‌شوند و هر کدام به جای نام شهید یک شماره دارند و این شماره‌ها هر کدام پرونده ویژه‌ای از شهید نزد مسؤولان امنیتی اسرائیل دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حرف‌هایی که روحانی پس از ۷سال نقض کرد! / بالاخره مشکلات تقصیر آمریکاست یا نه؟/ ویدئو

ش سپتامبر 26 , 2020
سیاسی/ دولت رئیس جمهور در حالی امروز مشکلات را گردن آمریکا و تحریم انداخت که در سال 92 از اینکه ناکارآمدیها را پای تحریم گذاشته‌اند، انتقاد کرده بود. ‏روحانی ۵مهر ۹۹ گفت: مردم اگر لعن و نفرین دارند برای گرانی اجناس، آدرسش آمریکاست، جمهوری اسلامی کاری نکرده است (اینجا بخوانید). […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000