واکنش بازار سهام به ممنوعیت نوسان گیری روزانه

5f6ef625ab0ce_5f6ef625ab0d1 شاخص کل بورس در معاملات امروز اگرچه با رشدی ۲۳ هزار واحدی به یک میلیون و ۶۳۴ هزار واحد رسید، اما در ادامه معاملات با افت ۱۲ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۶۲۲ هزار واحد بازگشت.

شاخص کل بورس در معاملات امروز شنبه ۵ مهر ماه و در ادامه فراز و فرودهای روزانه خود، در ابتدا با رشد ۲۳ هزار واحدی از یک میلیون و ۶۱۱ هزار واحد که در معاملات آخرین روز کاری هفته قبل تثبیت شده بود، ظرف ۳۵ دقیقه به یک میلیون و ۶۳۴ هزار واحد رسید.

اما در ادامه معاملات و در یک ساعت پس از رشد اولیه، با نزولی نسبتاً آرام و ۱۲ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۶۲۲ هزار واحد کاهش یافت.

گفتنی است از ساعت ۹:۳۰ امروز مدیریت عملیات شرکت بورس تهران طی اطلاعیه‌ای از ممنوعیت نوسان گیری روزانه (فروش سهام خریداری شده در همان روز) خبر داده بود.

شاخص هم وزن نیز ۲ واحد منفی شد و به ۴۱۳ هزار و ۳۳۲ واحد کاهش یافت.

ارزش کل بازار در پایین رقم کانال ۶ هزار هزار میلیارد تومانی باقی مانده است؛ با این حال نماد فارس تأثیر مثبت ۶ هزار واحدی در رشد شاخص داشته و نماد فملی از نمادهای اثرگذار در کاهش شاخص بورس با منفی ۲ هزار و ۸۰۰ واحد بوده است.

بیشترین صف خرید به پترول و تاپیکو با ارزش به ترتیب ۲۴۶ و ۱۰۰ میلیارد تومانی و بیشترین صف فروش نیز به ولی و ثشاهد با ارزش به ترتیب ۴۲۰ و ۳۳۰ میلیارد تومانی اختصاص دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایران را به گفت‌وگو با کشورهای عربی بر اساس عدم مداخله در امور داخلی کشورها دعوت می‌کنیم

ش سپتامبر 26 , 2020
سیاسی/ بین الملل نخست‌وزیر کویت در سخنانی در نشست مجازی مجمع عمومی سازمان ملل، ایران را به اتخاذ تدابیری برای اعتمادسازی و همکاری جهت پایان دادن به تنش‌ها در منطقه فراخواند. «صباح الخالد الصباح» روز جمعه در هفتاد و پنجمین دور نشست (مجازی) مجمع عمومی سازمان ملل، از ایران برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000