ایران را به گفت‌وگو با کشورهای عربی بر اساس عدم مداخله در امور داخلی کشورها دعوت می‌کنیم

سیاسی/ بین الملل 5f6f00a93efda_5f6f00a93efdd

نخست‌وزیر کویت در سخنانی در نشست مجازی مجمع عمومی سازمان ملل، ایران را به اتخاذ تدابیری برای اعتمادسازی و همکاری جهت پایان دادن به تنش‌ها در منطقه فراخواند.

«صباح الخالد الصباح» روز جمعه در هفتاد و پنجمین دور نشست (مجازی) مجمع عمومی سازمان ملل، از ایران برای اعتمادسازی و همکاری جهت پایان دادن به تنش‌های منطقه دعوت کرد.

او گفت: «کویت بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران برای اتحاذ تدابیر جدی جهت اعتمادسازی به منظور آغاز گفت‌وگوهای مبتنی بر احترام به حاکمیت کشورها و عدم مداخله در امور داخلی این کشورها دعوت می‌کند».

طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، الصباح همچنین از ایران برای همکاری با جامعه جهانی جهت پایان دادن به تنش‌ها و ناآرامی‌ها در منطقه درخواست کرد.

درخواست کویت از ایران برای گفت‌وگو و پایان دادن به تنش‌ها در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بارها آمادگی خود برای گفت‌وگو با کشورهای عربی را اعلام کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کشف و ضبط ۲۷۸ قلم شی تاریخی هخامنشی از جنس طلا

ش سپتامبر 26 , 2020
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی از کشف و ضبط اشیای تاریخی از جنس طلا مربوط به دوره هخامنشی با تلاش نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه خبر داد. سردار امیر رحمت الهی گفت: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه به‌محض دریافت اخبار واصله از دوستداران میراث‌فرهنگی مبنی بر خرید و فروش اشیای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000