پرویز فتاح برنامه‌ای برای ۱۴۰۰ ندارد؟

سیاسی/ انتخابات 5f6e4937c91fd_2020-09-25_23-17 سید پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان، عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی است و پیش از این در دولت نهم در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸وزیر نیروی دولت محمود احمدی‌نژاد بود.

یکی از نزدیکان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره‌‌ی احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ۱۴۰۰ به انصاف نیوز گفت: ایشان هیچ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند و تمام وقت به امور بنیاد مستضعفان فکر می‌کند و به آن کار مشغول خواهد بود.

سید پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان، عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی است و پیش از این در دولت نهم در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸وزیر نیروی دولت محمود احمدی‌نژاد بود بعد از آن به مدت ۶ سال از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴ به‌عنوان مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه مشغول به فعالیت بود.

او تا پیش از مصاحبه‌ی جنجالی با تلویزیون و نام بردن از تعدادی از اشخاص و نهادهایی که زمین‌های بنیاد مستضعفان در اختیار آنها قرار داده شده است، یکی از گزینه‌های بخش‌های زیادی از اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ بود اما پس از آن و عذرخواهی به دلیل طرح آن ادعاها، مواضعی علیه او از سوی بخش‌های زیادی از اصولگرایان مطرح شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رهبری مخالف خریدن سربازی بودند اما مجلس تصویب کرد❗️

ج سپتامبر 25 , 2020
سیاسی/ دفاعی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: خریدن سربازی اقدام بدی بود که رهبری هم مخالف بود، اما در مجلس تصویب و به ناجا ابلاغ کردند.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000