جدیدترین خودرو استون مارتین چه ویژگی هایی دارد؟

5f6deaf81ce75_5f6deaf81ce7a فقط ۵۰۰ نمونه از خودرو استون مارتین مدل Valhalla ساخته خواهد شد که قیمت هر کدام حدود ۱.۳ میلیون دلار است.

گرچه خودرو Valhalla فاقد عملکرد فوق العاده است، اما همچنان توانایی رقابت با رقبای باورنکردنی مانند مک لارن سنا را دارد. Valhalla هنوز وارد مرحله تولید نشده است، اما استون می‌گوید که فقط ۵۰۰ نمونه از آن ساخته خواهد شد. این چیزی است که تاکنون می‌دانیم.

این شرکت تأیید کرده است که این هایپرکار میانی موتور آینده، واقعاً Valhalla نامیده می‌شود، اما استون همه جزئیات را اعلام نکرده است. آستون مارتین بیش از ۵۰۰ کوپه والهالا نخواهد ساخت و هزینه هر کدام حدود ۱.۳ میلیون دلار است. هنوز امیدواریم که استون نیز نسخه‌ای روباز تولید کند.

///

موتور، انتقال قدرت و عملکرد

موتور میانه‌ای Valhalla به لطف پیشرانه الهام گرفته از F۱ قادر به دستیابی به سرعت‌های غیرقانونی در سه گانه خواهد بود که دارای پیشرانه ۳.۰ لیتری V-۶ توربوشارژ همراه با سیستم ترکیبی است. اگرچه استون جزئی‌ترین جزئیات (به عنوان مثال اسب بخار و گشتاور) را فاش نکرده است، اما این خودروساز انگلیسی تأیید کرده است که این پیشرانه در داخل طراحی خواهد شد و با والکیری به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

این موتور مجهز به سیستم مخزن خشک خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که همیشه به درستی روغن کاری شده و در کمترین حالت ممکن در شاسی قرار دارد، که به نوبه خود به پایین آمدن مرکز ثقل کمک می‌کند. استون همچنین تأیید کرده است که Valhalla یک هیبرید معمولی "بی سیم" خواهد بود.

///

این شرکت می‌گوید سیستم انتقال قدرت خودرو در سیستم هیبریدی ادغام نخواهد شد و با سایر مدل‌های موجود سازگار خواهد بود. برای صرفه جویی در وزن، این شرکت از فیبر کربن برای ساختار این خودرو و بدنه ساده استفاده خواهد کرد. فقط می‌توانیم فرض کنیم که طراحی چشم نواز Valhalla با هندلینگ خارج از این جهان تکمیل خواهد شد، خصوصاً از آنجا که تیم توسعه دهنده در مسابقات فرمول ۱ متخصص هستند.

مصرف سوخت و MPG در دنیای واقعی

Valhalla هنوز در حال تولید نیست، بنابراین به طور طبیعی EPA در مصرف سوخت خود سنجیده نشده است و این احتمال وجود دارد که هرگز چنین نخواهد شد، زیرا وسایل نقلیه تولید محدود اغلب واجد شرایط معافیت هستند.

///

پشت شیشه جلو پنجره Valhalla یک کابین خلبان پیشرفته قرار دارد که دو جای دارد. فضای داخلی پر شده از آنچه استون مواد "عصر فضا" می‌نامد، فضای داخلی قصد دارد حواس پرتی را به حداقل برساند. صفحه‌ای روی ستون فرمان نصب شده است، بنابراین چشم راننده به ندرت نیاز به پرسه زدن دارد.

جدیدترین خودرو استون مارتین چگونه خودرویی است؟

یک باند کاملاً یکپارچه در قسمت بالایی خط فاصله، نور محیط، صدا و تهویه را فراهم می‌کند . از نیاز به چراغ‌های سنتی، بلندگو‌ها و دریچه‌های هوا جلوگیری می‌کند و کنسول نازک میانی فقط دارای چند سوئیچ است. یک مکان برای ذخیره وسایل کوچک مانند تلفن هوشمند یا کیف پول و همچنین یک فضای ذخیره سازی در پشت صندلی‌ها وجود دارد.

///

در داخل Valhalla هیچ سیستم اطلاعاتی و سرگرمی سنتی وجود ندارد. در واقع، هیچ اطلاعات و سرگرمی وجود ندارد. استون در داشبورد یک دستگاه نصب کرده است که یک گوشی هوشمند را می‌پذیرد. فرض می‌کنیم هایپرکار حداقل از فناوری بلوتوث برخوردار است تا سرنشینان بتوانند از طریق برنامه‌های ناوبری تلفن خود موسیقی پخش کنند. همچنین شنیده ایم که Valhalla دارای یک مانیتور ضربان قلب در فرمان است که داده‌ها در یک تلفن هوشمند نصب شده روی داشبورد نمایش داده می‌شوند.

شک داریم اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) یا موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) با توجه به تولید محدود خودرو، تست تصادف ۲۰۲۲ Valhalla را انجام دهند. اگرچه استون در مدل‌های اصلی خود برخی از فناوری‌های کمک راننده را ارائه می‌دهد، اما در Valhalla تجهیزات مشترکی مانند ترمز اضطراری خودکار یا کنترل کروز تطبیقی را نداشته باشید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پلوسی: بایدن با ترامپ مناظره نداشته باشد

ج سپتامبر 25 , 2020
سیاسی/ بین الملل «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده این کشور خواست در مناظره‌ تلویزیونی در مقابل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شرکت نکند. پلوسی در مصاحبه‌ای گفت: «نه اینکه فکر کنم [بایدن] عالی ظاهر نخواهد شد، فقط فکر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000