جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای سر رهبر جدید داعش

سیاسی/ بین الملل 5f6db37090c1d_2020-09-25_12-38 وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر تأکید کرد: به هر فردی که درباره «حجی عبدالله» سرکرده جدید گروه تروریستی داعش اطلاعاتی ارائه دهد که منجر به دستگیری او شود، ۱۰ میلیون دلار جایزه می دهد.

حساب رسمی برنامه موسوم به «پاداش به خاطر عدالت» وابسته به وزارت خارجه آمریکا در توییتر نوشت: حجی عبدالله یک تروریست و خائن است بنابراین هرکس که از تروریسم بیزار است و از خیانت کینه در دل دارد، درباره او خبر دهد. می خواهیم از طریق او دیگر سرکردگان جدید داعش را بشناسیم. جایزه ۱۰ میلیون دلاری را از دست ندهید.

در بیانیه این برنامه آمده است: حجی عبدالله مرتکب جنایت های بی شماری علیه افراد بیگناه شده است پس اگر اطلاعاتی درباره او و یا محل اختفای او دارید با ما تماس بگیرد.

این برنامه با اشاره به اینکه نام اصلی این سرکرده داعش، «محمد سعید عبدالرحمن المولی» است، در ادامه آورده است که وی اسامی دیگری نظیر ابوعمر الترکمانی، عبدالامیر محمد سعید الصلبی، را نیز برای خود به کار می برد و پس از هلاکت ابوبکر بغدادی سرکردگی داعش را برعهده گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت سکه و طلا در چهارم مهر

ج سپتامبر 25 , 2020
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا و جواهرات ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است. امروز (۴ مهر۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون تومان، ربع سکه ۴میلیون تومان و سکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000