نگرانی سردار سلیمانی برای وضعیت یکی از همرزمانش در حوادث سال ۸۸

سیاسی/ دفاعی 5f6d77623a976_5f6d77623a979 سردار محمدجعفر اسدی از همرزمان دفاع مقدس شهید سلیمانی ماجرای دلسوزی شهید سلیمانی برای یکی از همرزمانش در ماجرای حوادث سال ۸۸ را روایت کرده است.

به مناسبت گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس، پخش ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی «روایت حبیب» از چند روز پیش آغاز شده است.روایت حبیب، سطرهای ناخوانده دوران دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی است.

سردار محمدجعفر اسدی از همرزمان دفاع مقدس شهید سلیمانی و فرماندهان محور مقاومت، که در برنامه روایت حبیب به روایت‌هایی درباره حاج قاسم پرداخت و ماجرای دلسوزی شهید سلیمانی برای یکی از همرزمانش در ماجرای حوادث سال ۸۸ را روایت کرد.

سردار اسدی می گوید: ‌«بعضی ها از دوستان خودشان هم رانده می شدند. یکبار در این باره از شهید سلیمانی سوال پرسیدم و او پاسخ داد، مگر این موضوع را در جبهه ندیده‌ای؟؛ گفتم بله، گفت باید به خاطر آن روزها دست او را گرفت. زمین خورده است.

یکبار نزدیک ۱۲ شب جلوی درب خانه با حاج قاسم برخورد کردم، به او گفتم نامه فلانی را دیده‌ای؟ گفت نه شنیده‌ام. به خانه رفتم و نامه را برای او آوردم سپس به خانه ایشان رفتیم. تا ساعت ۲ نیمه شب حاج قاسم مدام می گفت حیف. چقدر با ایشان در جبهه بودیم. بیا و یک نامه بنویسیم، جعفر او باید برگردد و تو این موضوع را دنبال کن. ایشان خیلی زمان گذاشت و آن فرد برنگشت و در حوادث ۸۸ غرق شد. خدا می‌داند چه قدر برای او دلسوزی کرد. به خدا خیلی دلسوزی کرد. حاضر بود تمام زندگی اش را به پای او بریزد تا این فرد به بهشت بازگردد و به جهنم نرود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آقای نماینده مبتلا به کرونا شد

ج سپتامبر 25 , 2020
سیاسی/ مجلس نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا مبتلا شده است. مشاور رسانه‌ای نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تائید این خبر اظهار داشت: تست کرونای غلامحسین کرمی مثبت اعلام شده است. حسین گنجه خاطرنشان کرد: دکتر غلامحسین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000