۴۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

5f6c51e8ad08f_2020-09-24_11-29

فرمانده انتظامی کرمانشاه، از انهدام یک باند قاچاق موادمخدر در این شهرستان و کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ حسین براری روز پنجشنبه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه قزانچی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی حساب شده هر سه عضو آن را دستگیر کردند.

سرهنگ براری تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده نیز ۴۰ کیلوگرم تیاک بسته بندی شده که برای عرضه و توزیع اماده شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین با اشاره به اجرای ۴۰ طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهریور امسال، گفت: حاصل اجرای این طرح ها کشف ۵۲ کیلوگرم انواع موادمخدر بود.

وی در پایان دستگیری ۳۰ نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر و جمع آوری ۱۸۷ معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات انجام گرفته برشمرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کشف بیش از 200 تن ذرت دامی احتکاری در ورامین تهران

ج سپتامبر 25 , 2020
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از کشف و ضبط سه انبار احتکار ذرت دامی در بخش جواد آباد این شهرستان خبر داد. حسن میرزایی با اعلام کشف سه انبار احتکار ذرت در شهرستان ورامین، اظهار کرد: در راستای رصد و پایش واحد‌‌های عرضه انواع خوراک دام و طیور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000