انتقاد تند محمود صادقی از تحویل اولین محموله واکسن آنفلوآنزا به مجلس

سیاسی/ مجلس 5f6cc1b7083c5_2020-09-24_19-26 ​​نماینده تهران در مجلس دهم نوشت: اختصاص اولین محموله واکسن آنفلوآنزا به مجلس فقط نشانگر توخالی بودن شعارهای نمایندگان مجلس یازدهم نیست؛ بلکه نشانه‌ای از فاصله‌ نهادینه‌شده‌ حاکمیت از مردم است.

محمود صادقی در توئیتی از تحویل ۱۵۰۰ واکسن آنفولانزا به بهداری مجلس با قیمت دولتی انتقاد کرد و نوشت: ‌اختصاص اولین محموله واکسن آنفلوآنزا به مجلس فقط نشانگر توخالی بودن شعارهای نمایندگان مجلس یازدهم نیست؛ بلکه نشانه‌ای از فاصله‌ نهادینه‌شده‌ حاکمیت از مردم است. محموله‌ی قرص‌های فاوپیراویر را هم محرمانه از چین وارد وارد کردند و عمده‌اش را صرف درمان مقامات و از ما بهتران کردند.

وی در توئیتی دیگر نوشت: امام علی(ع): إِنَّ اللَّهَ تَعَالَی فَرَضَ عَلَی أَئِمَّةِ الْعَدْلِ أَنْ یُقَدِّرُوا أَنْفُسَهُمْ بِضَعَفَةِ النَّاسِ کَیْلَا یَتَبَیَّغَ بِالْفَقِیرِ فَقْرُهُ؛ خدا بر پیشوایان دادگر واجب ساخته خود را با مردم ناتوان برابر نهند تا فقر تهیدست خونش را به جوش نیاورد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لغو پروازهای عراق به ایران تا اربعین

پ سپتامبر 24 , 2020
سیاسی/ بین الملل رسانه های عراقی با انتشار تصویری از نامه مدیر بازاریابی خطوط هوایی عراق خبر دادند از فردا جمعه تا 8 اکتبر آینده (20 صفر و روز اربعین) پرواز به ایران به حالت تعلیق در آمده است. رسانه های عراقی به نقل از هیئت کنترل مواد رادیو اکتیو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000