نماینده آمریکا: یک کشور عربی دیگر ظرف 2 روز آتی توافق صلح با اسرائیل امضا می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5f6c624f8f7f6_2020-09-24_12-39 نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت، یک کشور عربی دیگر طی دو روز آینده توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا خواهد کرد.

کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل اظهار داشت: طرح ما جلب کشورهای بیشتری است که بسیار زود آن را اعلام خواهیم کرد. یک کشور دیگر نیز ظرف یک الی دو روز آتی توافق صلح را امضا خواهد کرد. وی نام این کشور عربی را فاش نکرد.

کرافت تاکید کرد که ایالات متحده امیدوار است عربستان سعودی نیز توافقنامه صلح با رژیم صهیونیستی را امضا کند. وی افزود: ما استقبال می‌کنیم که عربستان کشور بعدی باشد اما موضوع مهم برای ما تمرکز بر روی این توافقنامه است.

در همین زمینه، شبکه "۱۳" رژیم صهیونیستی، عصر چهارشنبه، به نقل از منابع سودانی اعلام کرد، نتایج مذاکرات میان مقامات سودانی و هیات آمریکایی در ابوظبی بسیار مثبت بوده است و این احتمال وجود دارد که اعلام عادی‌سازی روابط سودان و رژیم صهیونیستی خیلی زود انجام شود.

پیشتر نیز عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان تاکید کرد، مذاکرات ثمربخشی با هیات آمریکایی در ابوظبی درمورد حذف نام سودان از فهرست حامیان تروریسم داشته است. وی گفت: ما با هیات آمریکایی در ابوظبی درخصوص آینده صلح عربی اسرائیلی و همچنین نقش سودان در تحقق صلح در منطقه گفت‌وگو و بر حق مردم فلسطین در دستیابی به حقوقشان بر اساس راهکار تشکیل دو کشوری تاکید کردیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

میزان نرخ تورم در سال‌های جنگ تحمیلی

پ سپتامبر 24 , 2020
میزان نرخ تورم در سال‌های جنگ تحمیلی دارای نوسان بوده و حتی در اواسط جنگ به کمترین میزان خود رسیده است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000