حفظ اموال و دارایی هایمان در شرایط کنونی

5f6c49ea0ece0_2020-09-24_10-55 کلا توصیه ما در این شرایط ناپایدار اقتصادی یک چیز بیشتر نیست: استفاده درست از دارایی ها و احتیاط، احتیاط و باز هم احتیاط!!

رابطه نرخ ارز را با ارزش دارایی ها یمان جدی بگیریم، ما کشوری هستیم که بخش عمده ای از کالاهایمان از طریق واردات تامین میشود.

مواظب وسایل خانه از جمله کولر، یخچال، تلوزیون و سایر دستگاهها باشیم. در صورتیکه از آنها بدقت بهره برداری نکنیم معلوم نیست در آینده قدرت خرید و جایگزینی آنها را داشته باشیم. حتی هزینه تعمیر آنها ممکن است بلحاظ مالی ما را دچار مشکلات فراوان نماید.

مواظب خودروی خود باشیم فرقی نمیکند که ماشینی که زیر پایمان است خارجی یا ساخت داخل باشد. بهرحال قیمت خودرو بشدت تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز می باشد.

گوشی همراهی که در دستتان است را بخوبی مواظبت کنید معلوم نیست دیگر بتوانیم شبیه به این گوشی را برای خود تهیه کنید!

اگر در خانه ای سکونت دارید که ملکی است و متعلق بخودتان است حتما بدانید این باارزشترین دارایی شماست. پس از هرگونه ریسک غیرمنطقی از جمله فروش و یا معاوضه پرهیز کنید و بدانید در صورت از دست دادن آن زندگی فلاکت باری خواهید داشت.

اگر در بورس سهام فعالیت دارید و یا خیال دارید که در این بخش ورود کنید باید بدانید که در صورتیکه ارزش سهامتان کاهش یابد بسختی توان جبران آنرا خواهید داشت پس بسیار دقت کنید.

اگر مقداری نقدینگی دارید که سودای خرید و فروش دلار و سکه بسرتان زده است باز هم تجدید نظر کنید و تامل را سرلوحه کار خود قرار دهید. پیش بینی آینده در حال حاضر بسیار سخت و ناممکن است.

اگر شغلی داریم که شاید از آن رضایت کاملی هم نداشته باشیم ولی این را بدانیم که الان میلیونها نفر از این نعمت برخوردار نیستند.
پس محکم بکارتان بچسبید و از بلندپروازی دست بردارید و این را بخاطر داشته باشید که شغل شما نه فقط محل ارتزاق شماست بلکه با روح و روان شما در رابطه است!

کلا توصیه ما در این شرایط ناپایدار اقتصادی یک چیز بیشتر نیست: استفاده درست از دارایی ها و احتیاط، احتیاط و باز هم احتیاط!!

دوستان موارد زیر را جدی بگیرید:
بدلیل رشد فزاینده پرونده های کیفری با منشأ فقر و بیکاری طی ماه های گذشته در دادگاه های کشور ضرورت موارد زیر را به همگان گوشزد کنید:
از خروج خردسالان از منزل به هر دلیلی بدون حضور والدین،(حتی المکان پدر خانواده) ،از منزل جلوگیری کنید…

از بازگذاشتن درب منزل به صورت جدی خوداری کنید.

خودرو خود را در محیط امن و تحت نظر روزانه خویش پارک کنید…

از آویختن زیور الات هنگام خروج از منزل و حتی میهمانی ها برای خود ،همسر و فرزندانتان ،حتی بدلیجات،جدا بپرهیزید…

حتی المکان به مدت چند روز منزل خود را خالی نگذارید و سیستم امنیتی و قفل منزل خود را مطمئن تر کنید…

از بازگو کردن میزان دارایی خود حتی نزد نزدیکان درجه یک خودداری کنید. محل نگهداری طلا و جواهرات قیمتی خود در منزل را کاملا ایمن کنید و نگذارید هیچکس از آن اطلاع یابد…

هنگام استفاده ازعابربانک و زمان خروج از بانک با پول،حتی به مقدار کم، کاملا محتاط باشید…

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چگونه در صف خرید سهام بخریم ؟

پ سپتامبر 24 , 2020
در این روزها بازار بورس و هر آنچه به آن ارتباط دارد داغ و پرمشتری است؛ و اصطلاحات بورسی در میان همه ی افراد به صورت کلمات پرکاربرد در گفتگوهای روزمره رد و بدل می شود . در این میان اصطلاحاتی مانند سرخطی زدن در بورس جز یکی از واژه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000