تولد چهره های مشهور ایرانی در ۲ مهر

5f6b59b131e41_5f6b59b131e43 امروز ۲ مهر همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

امروز دوم مهر سالروز اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در دنیاست که تولد یکی از بهترین های آن است.

این چهره های مشهور ایرانی متولد ۲ مهرند

امید حاجیلی

امید حاجیلی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ کشورمان 2 مهر 1362 در تهران متولد شد.

امید حاجیلی

امید حاجیلی نوازندگی را از دوران کودکی آغاز کرد و از 11 سالگی وارد هنرستان موسیقی شد و تا مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل در رشته موسیقی پرداخت و اولین آلبومش را با نام آلگرو در سال 87 روانه بازار کرد.

سیامک احصایی

سیامک احصایی بازیگر و طراح صحنه و لباس کشورمان 2 مهر 1336 در آبادان متولد شد.

سیامک احصایی

سیامک احصایی فعالیت هنری را با طراحی لباس و صحنه آغاز کرد و به بازی در فیلم هایی چون کارگران مشغول کارند، روی خط صفر، امکان مینا و حوض نقاشی پرداخت.

محمد معتمدی

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی کشورمان 2 مهر 1357 متولد شد.

محمد معتمدی

محمد معتمدی از علاقه مندان به مکتب اصفهان است و در سال 2012 به عنوان چهره برتر موسیقی شناخته شد و جایزه فرانس موزیک را دریافت کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حقوق بازنشستگان دو برابر شد/ رشد ۱۵.۵ درصدی تعداد بازنشسته‌ها

چ سپتامبر 23 , 2020
رئیس صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش دو برابری حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۹۹ خبر داد. اکبر افتخاری در لایو اینستاگرامی خود در خصوص صندوق‌های بازنشستگی در دنیا، اظهار کرد: در هفت کشور اصلی دنیا که اقتصاد اول را دارند، سهم صندوق‌های بازنشستگی ۴۲ تریلیون دلار است که این کشور‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000