توصیف مدیر شبکه اول از همکاری که بر اثر کرونا درگذشت

5f6b5ac31268f_5f6b5ac312691 مدیر شبکه یک در پی درگذشت فخرالدین عبادتی ـ مشاور اجرایی و رییس دفتر این شبکه ـ پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت مجید زین العابدین بدین شرح است:

«وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجعون

عروج انسان مومن و متدین، بسیجی مخلص و باصفا، مدیر ارزشمند و انقلابی ، یار و همدم مهربان آقای فخر الدین عبادتی حقیقتا ضایعه و ثلمه برای اهالی رسانه ملی است. این مرد خدوم و با اخلاص ، در دوره سخت و نفس گیر کرونا برای اداره آنتن شبکه یک سیما لحظه ای درنگ نداشت و با همه وجود تلاش مومنانه خود را تا پای جان ادامه داد.

دو دهه مساعی ارزشمند این مدیر مومن، انقلابی، مردم دار و مردم دوست، برای همیشه در رسانه ملی به یادگار خواهد ماند. در مقابل مشیت خدواند سر تسلیم فرود می آوریم و برای این یار مهربان ، علو درجات مسالت دارم. ان شاءالله درجوار حضرت سید الشهدا (ع) درجاتش متعالی شود.»

پیشتر معاون سیما هم در پیامی جداگانه درگذشت فخرالدین عبادتی را تسلیت گفته بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طرفداران یک بازیگر آمریکایی برای مداوایش ۶۲ هزار دلار جمع کردند

چ سپتامبر 23 , 2020
مردم به صورت آنلاین برای تأمین هزینه‌های مداوای «میشل هوگان» بازیگر فیلم سینمایی «سفینهٔ جنگی گالاکتیکا» پول جمع‌آوری می‌کنند. میشل هوگان که در ماه فوریه دچار عوارض جسمانی شده است، توسط طرفداران خود حمایت مالی می‌شود. مطابق آنچه که همسر این بازیگر گفته است، وی از تاریخ 17 فوریه دچار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000