نمی‌دانم یک میلیارد دلاری که رهبری موافقت کردند، برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟

سیاسی/ دولت 5f6b49b2eedd9_2020-09-23_16-42 وزیر بهداشت گفت: از یک میلیارد دلاری که رهبری با برداشت آن از صندوق توسعه موافقت کردند، به جز سهم کوچکی، نگرفته‌ام. نمی‌دانم برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟

سعید نمکی در بخشی از دل‌نوشته‌ای خطاب به سردار سلیمانی نوشته است: حدود ۸ ماه خودم و یارانم یک روز آرام نداریم. هرچه می‌گوییم همه‌گیری را نمی‌شود با التماس و تمنا و بدون کمک‌های ویژه مهار کرد کسی باور نمی‌کند.

نمکی ادامه داده است: من امروز از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم. مطالبات‌شان معوق مانده، انبارهایم از سلاح خالی می‌شود. پاییز سنگینی فرامی‌رسد. موج حمله جدیدی شکل گرفته، یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند ماه‌هاست به جز سهم کوچکی نگرفته‌ام. نمی‌دانم برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟

شب‌های زیادی‌ست با دل نگرانی نخوابیده‌ام و برای آنکه مردم مشوش نشوند روزه سکوت گرفته‌ام اما تاب‌آوری تا کجا؟!

دلنوشته وزیر بهداشت

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زالی: تهران هفته سخت‌تر کرونایی را در پیش دارد

چ سپتامبر 23 , 2020
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: به نظر می‌رسد هفته آینده هفته سخت‌تری در تهران در رابطه با بیماری کرونا باشد و حتما باید به سمت اعمال محدودیت‌ها حرکت کنیم. دکتر علی رضا زالی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: به نظر می رسد شرایط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000