نوشته‌ی عجیب ریحانه پارسا بعد از جدایی از مهدی کوشکی

5f6b020ea1883_5f6b020ea1885 ریحانه پارسا بازیگر جنجال آفرین فیلم «خوب بد جلف ۲» به مناسبت اول مهر، نوشته ای را منتشر کرد.

ریحانه پارسا بعد از این که خبر جدایی اش را در صفحه اینستاگرامش با مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان رسانه ای کرد، مطالب و نوشته های خاص و عاشقانه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، او به تازگی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "همین که عدم را بر علم، ‌خفا را بر صدا ‌قلم را بر قدم،‌ ترجیح‌ دادم، ‌کلمه زنجیر شد و من آزاد شدم از بند رهایی.‌ نقطه سر خط؛ ‌از یادگارهای شروع پاییز هزار و سیصد و نود و نه یعنی، ‌یکم مهر آخرین مهر قرن"

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر به اوج شهرت رسید. اودیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر است که زندگی خصوصی‌اش با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. ریحانه پارسا زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد و چند ماه بعد در اینستاگرامش، خبر جدایی اش را رسانه ای کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گوشت ارزان شد

چ سپتامبر 23 , 2020
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی کشور اظهار کرد: قیمت گوشت در بازار کاهش داشته و هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۲ تا ۹۵ هزار تومان به مغازه دار و ۱۱۰ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود. رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی کشور گفت: رکود بازار و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000