نگاهی به وضعیت توسعه انسانی در سال ۲۰۲۰/ اینفوگرافیک

5f6adbb60e3b9_2020-09-23_08-53

توسعه انسانی، میزان سرمایه‌ای را که یک کودک تا ۱۸ سالگی به دست خواهد آورد، اندازه می‌گیرد که از اجزای مهم آن می‌توان به ریسک آموزشی، ریسک سلامتی، بازدهی اقتصادی نظام آموزش و درمان اشاره کرد.

بانک جهانی گزارشی تازه از وضعیت شاخص توسعه انسانی منتشر کرده است. توسعه انسانی، میزان سرمایه‌ای را که یک کودک تا ۱۸ سالگی به دست خواهد آورد، اندازه می‌گیرد که از اجزای مهم آن می‌توان به ریسک آموزشی، ریسک سلامتی، بازدهی اقتصادی نظام آموزش و درمان اشاره کرد. بر اساس این گزارش سنگاپور کشوری با توسعه انسانی بسیار بالا در رتبه اول و آفریقای مرکزی با توسعه انسانی بسیار پایین در رتبه آخر قرار دارد. در این اینفوگرافیک، به وضعیت توسعه انسانی در سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.

گرافیک: پدرام آقایی

منبع داده‌ها: بانک جهانی

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انواع آنفلوآنزا و بهترین زمان تزریق واکسن برای افراد پرخطر

چ سپتامبر 23 , 2020
یک متخصص اپیدمیولوژی درباره انواع ویروس آنفلوآنزا و زمان مناسب تزریق واکسن برای گروه های پرخطر توضیح داد. دکتر ابراهیم قادری با اشاره به اینکه ویروس آنفلوآنزا یک بیماری فصلی است که معمولا در پاییز و زمستان شیوع پیدا می‌کند، گفت: هرچند اگر جهشی در ویروس اتفاق بیفتد ممکن است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000