انفجار مهیب در شهرک «عین قانا» در جنوب لبنان

سیاسی/ بین الملل 5f6a1df874d28_2020-09-22_19-23 منابع خبری لبنانی روز سه‌شنبه از وقوع انفجاری مهیب در شهرک «عین قانا» در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که حدود ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی (۳.۳۰ به وقت تهران) صدای انفجار مهیبی در مناطق النبطیه و اقلیم التفاح شنیده شد.

بر اساس این گزارش به دنبال این انفجار دود عظیمی بر فراز شهرک های عین قانا و کفر فیلا به هوا برخاست.

خبرگزاری لبنان ساعتی پس از این انفجار در خبری دیگر گزارش داد که این انفجار در یکی از منازل واقع در شهرک عین قانا به وقوع پیوست اما علت آن هنوز مشخص نیست.

آنطور که این خبرگزاری اعلام کرد، همزمان هواپیماهای نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز در آسمان منطقه پرواز کردند.

این انفجار باعث نگرانی و ترس ساکنان منطقه شد و به برخی از منازل آسیب وارد کرد و شیشه های آنها را شکست.

در همین حال صلیب سرخ لبنان اعلام کرد که بر اساس اطلاعات اولیه، هیچ کسی در این انفجار کشته یا زخمی نشده است.

این در حالی است که برخی رسانه های غیررسمی لبنان، گزارش دادند که انفجار ناشی از آتش سوزی در پمپ بنزینی در شهرک عین قانا بوده است.

تارنمای خبری «لبنان ۲۴» به نقل از منابع محلی گزارش داد که یک پمپ بنزین واقع بین دو شهرک عین قانا و کفرفیلا منفجر شده است.

۱۴ مردادماه نیز در پی وقوع آتش‌ سوزی گسترده‌ در یکی از انبارهای مواد آتش‌زا واقع در بندر بیروت، انفجار مهیبی در انبارهای مجاور آن که حاوی دو هزار و ۷۰۰ تن نیترات آمونیوم بود، رخ داد و به دنبال آن ۱۹۰ نفر کشته و بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ نفر زخمی شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بیماری‌ای که شما را در مقابل کرونا ایمن می‌کند

س سپتامبر 22 , 2020
تیمی از محققان برزیلی در جریان مطالعات اخیر خود از ایمنی بدن در مقابل ویروس کرونا پس از ابتلا به یک بیماری دیگر خبر دادند. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که بین همه گیری قبلی در برزیل یعنی تب دنگی و همه گیری جدید یعنی ارتباطی وجود دارد. مشاهده شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000