کمک ۱۵هزار واحدی حقوقی‌ها به بهبود شاخص/ پایان کار بازهم منفی بود

5f69f1caeee53_5f69f1caeee55 شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز اگرچه کاهش ۱۴ هزار واحدی را نشان داد، اما روند دو ساعت انتهایی معاملات با یک ساعت و نیم آغازین کاملا متفاوت بود.

به گزارش، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه اول مهر ماه با کاهش ۱۳ هزار و ۹۷۰ واحدی نسبت به پایان معاملات دیروز، در رقم ۱ میلیون و ۵۸۱ هزار واحد قرار گرفت.

اگرچه معاملات امروز بازار سهام، روندی نزولی را نشان می‌دهد، اما با توجه به اینکه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ که بازار به پایان کار خود رسید، حقوقی‌ها شروع به خرید سهام کردند، بازار با رشدی ۱۵ هزار واحدی روبه رو شد و از جایگاه ۱ میلیون و ۵۶۶ هزار واحد به رقم ۱ میلیون و ۵۸۱ هزار واحد رشد کرد؛ اما برآیند کلی بازار، منفی بود.

بیشترین میزان تقاضا به نمادهای وبملت با ارزش ۱۲۳ و پترول با ارزش ۷۰ میلیارد تومان و بیشترین میزان عرضه نیز به خگستر و ثشاهد با ارزش به ترتیب ۲۱۸ و ۱۸۲ میلیارد تومان اختصاص داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعضای هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس مشخص شدند/ غضنفرآبادی رئیس شد

س سپتامبر 22 , 2020
سیاسی/ مجلس نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از تعیین اعضای هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس خبر داد. سید کاظم دلخوش اباتری، از تعیین اعضای هیأت رئیسه کمیسیون قضایی در نخستین نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان از حوزه انتخابیه در میان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000