کره شمالی برای رژه بزرگ نظامی آماده می‌شود

سیاسی/ بین الملل 5f69ae3977b42_5f69ae3977b44 بر اساس انتشار یکسری تصاویر ماهواره‌ای مشخص شد با وجود هشدار بالای کره شمالی درباره پاندمی ویروس کرونا، این کشور خود را برای برگزاری یک رژه نظامی بسیار بزرگ در ماه آتی میلادی آماده می‌کند.

این جدیدترین تصاویر ماهواره از که روز یکشنبه از سوی گروه نظارتی نورث-۳۸ آمریکا منتشر شد، نشان دهنده تحرکات چندین خودروی نظامی در مسیرهای منتهی به محوطه آموزش رژه نظامی "میریم" در کره شمالی است که مشخص می‌کند این کشور در حال آماده‌سازی یک رژه بزرگ نظامی دیگر و به نمایش گذاشتن تسلیحات جدید است.

تصاویر قبلی از کمپانی تصاویر ماهواره‌ای مستقر در کلورادو نشان می‌دهد که هزاران تن در حال سر هم بندی و تمرین در آرایش برای برگزاری یک رژه هستند.

کره شمالی به صورت رسمی آماده سازی برای برگزاری این رژه نظامی را تایید نکرده اما بزرگداشت تاسیس حزب کارگر ۱۰ اکتبر است و آماده سازی برای برگزاری چنین رژه بزرگی در میدان کیم ایل سونگ پیونگ یانگ را دو تا شش ماه جلوتر می‌شود به صورت عادی با ماهواره رهگیری کرد.

در خبر منتشر شده از سوی نورث-۳۸ آمده که ۴۰ خودرو در محوطه آموزش حضور دارند که احتمالا خودروهای مورد استفاده در پرتاب موشک هستند.

مارتین ویلیامز و پیتر ماکوفسکی، از محققان در این مرکز گفتند: ‌بر اساس سایز و مقیاس رژه‌های قبلی، این خودروها احتمالا برای این رژه آماده می‌شوند.

آماده سازی برای برگزاری این رژه بزرگ نظامی در حالی صورت می‌گیرد که کره شمالی انجام اقدامات مقابله با ویروس کرونا را تشدید کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نقدینگی در بورس به سفته‌بازی دامن زده است

س سپتامبر 22 , 2020
یک تحلیلگر اقتصادی گفت: نقدینگی خلق شده در بازار سرمایه نه تنها به تولید تزریق نشده بلکه منجر به شکل‌گیری فعالیت‌های سفته‌بازانه و دلالی در بورس شده است. یک تحلیلگر اقتصادی با بیان اینکه حرکت نقدینگی در بورس به سمت تولید تورم را کاهش می‌دهد، گفت: نقدینگی خلق شده در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000