تبریک چهره‌ها به خبرفوری به مناسبت پنج‌سالگی خبرفوری

5f69b113d2a08_2020-09-22_11-38 عده‌ای معتقدند پاییز پادشاه فصل‌هاست، نمی‌دانیم درست است یا خیر، اما شروع پاییز برای خانواده خبرفوری، سال تحویل محسوب می‌شود.

خبر فوری حاصل یک ایده جدید بود. ایده‌ای جوان، برای آینده رسانه ای ایران. ایده ای که یک نفر آن را طرح کرد و برای اجرایش، زندگی اش را گذاشت: ایده خلق رسانه در پیام رسان‌ها؛ و حالا ده‌ها رسانه در یک بستر جدید بی آنکه دغدغه پول کاغذ و دیده نشدن در کیوسک‌های مطبوعاتی را داشته باشند، از این ایده برای ارتباط با مردم استفاده می‌کنند.

در دورانی که هنوز تب استارتاپ‌ها داغ نبود، خبر فوری بنیان یک کارآفرینی رسانه‌ای را گذاشت. مانند بسیاری دیگر از کارآفرینان، تلاش کرد ارزش‌آفرین باشد و برای مردم، رسانه‌ای بیافریند که روی پای خودش بایستد، بی‌منت هیچ صاحب قدرت و ثروتی.

در همین راستا هنرمندان و سلبریتی‌های کشورمان تولد خبر فوری را تبریک گفتند. این گزارش جالب و جذاب را ببینید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

 تحریم تسلیحاتی ایران ۲۷ مهر لغو می شود

س سپتامبر 22 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزیر امور خارجه روسیه تصریح کرد: تحریم تسلیحاتی ایران پس از به سر آمدن موعد آن در روز 27 مهرماه سال جاری( ۱۸ ماه اکتبر) لغو خواهد شد. لاوروف در گفت وگو با شبکه تلویزیونی العربیه(دفتر نمایندگی نیویورک) که متن آن در سایت وزارت خارجه روسیه منتشر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000