تاکید “زالی” بر ضرورت نظارت دقیق بر روند تولید ماسک در کشور

5f698acebbc82_5f698acebbc84

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به نیاز روز افزون جامعه به ماسک در دوران شیوع کرونا، بر ضرورت نظارت دقیق بر روند تولید این وسیله حفاظتی در کشور تاکید کرد.

کتر علیرضا زالی در حاشیه بازدید از خط تولید ماسک سه لایه یک شرکت دارویی در شهر قدس، با اشاره به اهمیت ماسک در جلوگیری از شیوع کرونا، بر ضرورت تولید ماسک‌های استاندارد و با کیفیت تاکید کرد.

وی همچنین با بیان اینکه تجهیزات حفاظت فردی همچون ماسک، مستقیما با سلامت افراد جامعه در ارتباط است، به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرایند تولید این محصول اشاره کرد.

در ادامه دکتر اسماعیل رهدار عضو هیئت مدیره این شرکت، با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۵۰۰ تا ۵۵۰ هزار ماسک در این شرکت تولید می‌شود به ارائه توضیحاتی درباره فرایند تولید ماسک پرداخت.

زالی در این بازدید، روند تولید ماسک و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این خط تولید را بررسی کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمار جهانی فوتی‌های کرونا به ۹۷۰ هزار تن نزدیک شد

س سپتامبر 22 , 2020
شمار مبتلایان به کروناویروس در جهان تاکنون به ۳۱ میلیون و ۴90 هزار و 311 نفر رسیده و مرگ ۹۶۹ هزار و ۳۶۲ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است. بنابر تازه‌ترین آمارها، ۲۳ میلیون و ۱۱9 هزار و 419 نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000