درخواست شورای عالی قضایی عراق برای علنی کردن نتایج تحقیقات فساد

سیاسی/ بین الملل 5f685c613655e_5f685c6136561 شورای عالی قضایی عراق خواستار علنی کردن نتایج تحقیقات درباره فساد در این کشور شد.

شورای عالی قضایی عراق در بیانیه‌ای پس از دیدار فائق زیدان، رئیس این شورا و احمد ابو رغیف، رئیس کمیته تحقیقات دولت درباره مسائل فساد در عراق نوشت: نتایج فعالیت کمیته تحقیق باید برای افکار عمومی بازگو شود.

شورای عالی قضایی عراق در ادامه تأکید کرد که نتایج اولیه تحقیقات کمیته مذکور باید به هیئت قضایی مربوطه ارائه شود تا آنها را بررسی کرده و دستور بازداشت یا توقیف بر اساس ادله قانونی صادر شود.

مقامات عراق طی روزهای گذشته شماری از مسئولان بانکی و مالی را به اتهام فساد مالی و اداری بازداشت کرده‌اند و همچنین تغییراتی را در مناصب امنیتی و اقتصادی انجام داده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صحت مرحله دوم انتخابات مجلس به تایید شورای نگهبان رسید

د سپتامبر 21 , 2020
سیاسی/ انتخابات سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد. عباسعلی کدخدایی در توئیتی از تایید صحت مرحله دوم انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان خبر داد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000