صدور احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند روز آینده

5f685bea53ee0_2020-09-21_11-23 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تا چند روز دیگر احکام جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری صادر و می‌شود، بازنشستگان شکیبا باشند تا روال قانونی و اجرایی طی شود.

افتخاری با اشاره به مصوبه دولت درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بسیار خوشوقتم که به اطلاع بازنشستگان گرامی برسانم: عصر امروز، هیئت وزیران آیین‌نامه متناسب‌سازی (همسان‌سازی) حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را تصویب کرد و بدین‌ترتیب، یکی از مطالبات بازنشستگان ارجمند که صندوق بازنشستگی کشوری نیز مجدّانه پیگیر آن بود، جامه عمل به خود پوشید.

وی در ادامه، نکات زیر را خطاب به بازنشستگان کشوری اعلام کرد:تا چند روز دیگر احکام جدید صادر و اعلام می‌شود. لطفا شکیبا باشید تا روال قانونی و اجرایی طی شود. از مهرماه به بعد، حقوق بازنشستگان کشوری براساس آیین‌نامه همسان‌سازی پرداخت خواهد شد. همه اطلاعات را پس از صدور احکام می‌توانید با مراجعه به سایت Sabasrm.ir و Cspf.ir صندوق بازنشستگی کشوری در حکم جدید خود مشاهده بفرمایید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ساعت کار میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در نیمه دوم سال اعلام شد

د سپتامبر 21 , 2020
سازمان میادین میوه و تره شهرداری تهران درباره ساعت کار ۲۴۵ بازار این نهاد در نیمه دوم سال جاری توضیحاتی داد. سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تغییر فصل و تغییر ساعت رسمی کشور در شش ماهه دوم، از اول مهر ساعت کاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000