گزارش رییس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده کل قوا

سیاسی/ دفاعی 5f68516582b00_2020-09-21_10-38 رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حضور فرمانده کل قوا از وضعیت نیر وهای مسلح و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گزارش داد.

سرلشکر محمدحسین باقری طی سخنانی در مراسم تجلیل از یک میلیون رزمنده هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: امروز ما مفتخریم چهلمین سالگرد دفاع مقدس که تضمین کننده شرافت ملت است را برگزار کنیم و از آن پاسداری کنیم و از هرگونه تحریف و انحراف محفوظش داریم.

وی با ارائه گزارشی در زمینه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم، افزود: با تلاش همه مسئولان ۵۰۵ ستاد کشوری در سراسر ایران در این زمینه فعال هستند و از سوم خرداد تا پایان سال مقرر شده که برنامه‌های متنوعی برگزار شود و مجموعا بیش از ۲۶ هزار برنامه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تا پایان سال برگزار می‌شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: برگزاری فصلی شورای هماهنگی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تا کنون ۴۱۷ جلسه را پشت سر گذاشته و نیز تعامل و همکاری نزدیک با شوراهای شهر و شهرداران برای ساخت موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس در حال انجام است.

باقری یادآور شد: در راستای صدبرابری کردن تولیدات فرهنگی به ویژه کتاب روند روبه رشدی داشته‌ایم و در سال ۹۷ از ۳ و نیم درصد تولیدات مرتبط با حوزه دفاع مقدس در سال ۹۸ به ۱۹ درصد رسیدیم.

ادامه دارد…

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سینمایی‌ها و تئاتری های که در روزهای کرونایی از دنیا رفتند

د سپتامبر 21 , 2020
در شش ماه گذشته، فرشته مرگ میان تعدادی از هنرمندان جدایی انداخت تا همه تلخی نیمه اول سال به خاطر کرونا نباشد. هنرمندان تئاتر و سینما مانند بسیاری از اقشار دیگر بهار خود را با دلی خوش آغاز نکردند. مهمان تازه وارد جهان اما زندگی آنان را شاید بیش از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000