رتبه برتر‌های کنکور ۹۹ دانش‌آموزان کدام مدارس و آموزشگاه بودند؟

5f681d3246318_5f681d324631a

نفرات برتر کنکور سراسری ۹۹ به بیان نکات جالب توجهی درباره نوع مدرسه، کلاس‌های آموزشی کنکور و کتاب‌های کمک آموزشی مورد استفاده پرداختند که در این خبر مرور می‌کنیم.

اسامی رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در پنج گروه آزمایشی منتشر شد، هر ساله با انتشار این نتایج سوالی که در ذهن همگان نقش می‌بندد این است که این نفرات برتر به در چه نوع مدرسه تحصیل کرده اند، در کلاس‌های تقویتی کنکور موسسات شرکت کرده اند و چه میزان از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده کرده اند.

مروری بر محل تحصیل برترین‌های کنکور امسال نشان داد که باز هم مانند سنوات گذشته مدارسی خاص و آموزشگاه‌ها سهم قابل توجهی در برترین‌ها داشتند و سایر مدارس از قافله عقب ماندند.

۴۰ رتبه برتر کنکور سراسری ۹۹ در چه مدارسی تحصیل کردند؟

طی مصاحبه با ۳۹ داوطلب رتبه برتر کنکور سراسری ۹۹ متوجه شدیم که از بین آن‌ها فقط ۲ داوطلب حائز رتبه تک رقمی در مدارس دولتی تحصیل کرده اند. این دو داوطلب که یکی از آن‌ها در شهرستان و دیگری در یک روستا ساکن است در شرایطی کاملا متفاوت با سایرین رتبه برتر را کسب کرده اند.

۴۰ رتبه برتر کنکور سراسری ۹۹ در چه مدارسی تحصیل کردند؟

نکته دومی که در مصاحبه با این داوطلبان مشاهده شد این بود که از بین ۳۸ داوطلب دارای رتبه تک رقمی که به این سوال پاسخ داده اند، ۶ داوطلب در مدرسه‌های غیر دولتی تحصیل کرده اند، ۳۰ داوطلب در مدارس سمپاد و ۲ داوطلب هم در مدرسه دولتی تحصیل کرده اند.

۴۰ رتبه برتر کنکور سراسری ۹۹ در چه مدارسی تحصیل کردند؟

نکته سوم میزان استفاده از کلاس‌های تقویتی کنکور است که بر اساس اطلاعات اعلامی این داوطلبان فقط ۷ داوطلب از کلاس‌های موسسات کنکوری استفاده کرده اند و ۳۲ داوطلب دارای رتبه تک رقمی از کلاس‌های تقویتی کنکور استفاده نکرده اند.

۴۰ رتبه برتر کنکور سراسری ۹۹ در چه مدارسی تحصیل کردند؟

نکته چهارم میزان فراوانی استفاده از کتاب‌های تست و کمک آموزشی است که بر اساس اطلاعات واصله از داوطلبان دارای رتبه برتر کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ تعداد ۳۵ داوطلب از این کتاب‌ها استفاده و ۴ داوطلب برای رسیدن به رتبه برتر کنکور حتی از این کتاب‌ها هم استفاده نکرده اند.

۴۰ رتبه برتر کنکور سراسری ۹۹ در چه مدارسی تحصیل کردند؟

نکته پنجم استفاده از آزمون‌های آزمایشی موسسات کنکوری است که تعداد ۳۵ داوطلب از این آزمون‌های استفاده کرده و ۴ داوطلب از آن‌ها استفاده نکرده اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در شرق و شمال شرق کشور

د سپتامبر 21 , 2020
از امروز تا پنج شنبه شمال شرق و شرق کشور کاهش نسبی دما ۵ تا ۸ درجه‌ای خواهند داشت. امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از گلستان، خراسان رضوی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد. آسمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000