احتمالا آقای فرماندار می‌خواهد در دولت بعدی حضور داشته باشد

5f66e8b6a4336_2020-09-20_09-59

فرزند آیت‌الله طالقانی گفت: چون می‌داند روحانی چند ماه دیگر می‌رود و یکی از اصولگراها رئیس دولت می‌شود، با بیان چنین حرف‌هایی می‌خواهد در دولت بماند.

«مردم مهندس بازرگان و اعظم طالقانی را نمی‌شناسند.» این اظهارنظر فرماندار تهران در مخالفت با تصمیم‌ شورای شهر مبنی بر نام‌گذاری معابر تهران واکنش‌های زیادی برانگیخت.

مهدی طالقانی برادر مرحوم اعظم طالقانی، در این‌ باره اظهار داشت: آقای فرماندار در حالی گفته است مردم مهندس بازرگان و اعظم طالقانی را نمی‌شناسند که هیچ آشنایی‌ای با کسانی که در پیروزی انقلاب نقش‌آفرینی کرده‌اند، ندارد.

پسر آیت‌الله طالقانی در ادامه گفت: به قول آقای زیباکلام، ایشان چون می‌داند روحانی چند ماه دیگر می‌رود و یکی از اصولگراها رئیس دولت می‌شود، با بیان چنین حرف‌هایی می‌خواهد در دولت بماند. قبل از اینکه فرماندار به نام‌گذاری یکی از معابر به نام خواهر ما چنین واکنشی نشان دهد، خانواده آیت‌الله طالقانی در اطلاعیه‌ای مخالفت خود را با این کار رسماً اعلام کردند.

او توضیح داد: من حتی ۲ سال قبل به خاطر دلیل مشخصی از شهردار تهران درخواست کردم اسم «آقا» را از خیابان طالقانی تهران بردارند که شهرداری تهران آن مساله را حل کرد و مشکل برطرف شد. واقعاً جای تاسف است که یکی از مدیران دولتی به خودش اجازه می‌دهد درباره شخصیت برجسته‌ای چون مهندس بازرگان طوری حرف بزند که گویا ایشان فرد گمنامی بود که هیچ کاری برای پیروزی انقلاب انجام نداده است.

طالقانی ادامه داد:‌ اینکه بعد از ۴۲ سال این همه مشکل داریم و فقر و گرسنگی بیداد می‌کند دلیلی جز این ندارد که برخی از چهره‌ها که اصلاً شایستگی ندارند آمده‌اند و منصب‌های مهم کشور را اشغال کرده‌اند. نتیجه چنین رویکردی همین است که مردم روزبه‌روز گرفتارتر می‌شوند و امیدی به آینده ندارند.

مهدی طالقانی در پایان گفت: خانواده آیت‌الله طالقانی به هیچ وجه راضی نیست که نام یکی از اعضای خانواده ما روی معابر تهران یا شهرهای دیگر گذاشته شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شورای شهر پایتخت برای تغییر نام بحث برانگیز سه خیابان منتظر بماند

ی سپتامبر 20 , 2020
با وجود تاکید اعضای شورای شهر بر تسریع در تغییر نام معابری به نامهای بازرگان، طالقانی و گوهری فرماندار تهران می‌گوید: شورای شهر باید تا اعلام نظر هیئت حل اختلاف منتظر اعلام نتیجه بماند. بخشی از تذکرات و دستورات جلسه دویست و سی و ششم شورای اسلامی شهر تهران به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000