قاتل مأمور پلیس در انتظار محاکمه

5f659e7d1aba9_2020-09-19_10-30

عامل به شهادت رساندن گروهبان حامد ضابط به‌صورت ویژه در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

رسیدگی به این پرونده از اواخر مردادماه سال‌جاری با شهادت یک مأمور پلیس توسط یک سارق سابقه دار شروع شد.

در این عملیات ستوان یکم محسن حسینی به‌همراه گروهبان یکم حامد ضابط در تعقیب سارق سابقه دار بودند که سارق به قصد فرار از دست مأموران با خودرواش گروهبان ضابط را به قتل رساند. اما در نهایت دستگیر شد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، شب حادثه گروهبان یکم ضابط به‌همراه ستوان‌یکم حسینی از سرکلانتری چهارم برای ‏مقابله با طرح مبارزه با مواد مخدر و برخورد با سارقان و اراذل و اوباش در محله خاک‌سفید تهران با موتورسیکلت گشت‌زنی می‌کردند که در این میان گروهبان حامد ضابط با خودروی پرایدی مواجه شد که راننده آن یک سارق سابقه دار بود، بنابراین به او دستور توقف داد، اما سارق تا متوجه مأموران شد اقدام به فرار کرد و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد تا خودروی متهم را متوقف کنند تا ‏اینکه سارق حرفه‌ای پشت چراغ قرمز گرفتار شد و او که همه راه‌ها را بسته دید ناگهان شروع به حرکت با دنده عقب کرد و از روی ‏موتورسیکلت مأموران رد شد و گروهبان یکم ضابط و ستوان‌یکم ‏حسینی زیر چرخ‌های این خودرو ماندند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اینجا تجمع آزاد است، راحت باشید!

ش سپتامبر 19 , 2020
«آقا ماسکت رو بزن»، «خانم به ویترین نکیه نده»، «لطفا مسیر بازدیدتون رو تغییر بدید، اون سمت شلوغه»، «اینجا اسپری نزنید» نکات ایمنی را به خوبی تذکر می‌دهند اما هیچ کدام به مهمترین نکته تاکید ندارند؛ «رعایت فاصله اجتماعی» شاید هم معتقدند آن را مخاطبان موزه باید رعایت کنند و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000