سوالم از برخی مسئولین این است که؛ واقعا نباید کاری کنیم؟!/ با برخی اتفافات، ناامیدی به جامعه تزریق می‌شود

5f649a6b6dc55_2020-09-18_16-00 بازیگر سریال زمین گرم درخصوص میزان شهرتش در این روزها گفت: صادقانه باید بگویم برایم جذاب است که مردم مرا می‌شناسند.

صادق برقعی در گفتگو با برنامه سرنا در خبر فوری، به سختی‌های روزهای اخیر پس از معروف‌شدن نیز اشاره و اظهار کرد: از عده‌ی کمی کامنت‌هایی می‌بینم که تلخ است و قضاوت‌های نادرست است.

وی خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین سوالی که از من پرسیده می‌شود این است که شبیه علیار هستم یا خیر؛ که در پاسخ جوابم منفی است.

این هنرمند کشورمان عنوان کرد: اسم کاملم سید محمد صادق برقعی مدرس است و به واسطه اسم طولانی که دارم در تمام این سال‌ها همه مرا به نام صادق برقعی می‌شناسند و افتخار می‌کنم که سید هستم اما برخی در کمال تعجب می‌گویند که اصالتم را گم کرده‌ام. لذا برخی نظرات تلخ و توهین آمیز با گذشت زمان برایم عادی شده است.

وی ادامه داد: بنده انتخابی به جز پذیرفتن نقش علیار نداشتم چراکه بایستی در این مرحله دیده می‌شدم. یادم نرود ما جوانان تئاتری جامعه آماری بزرگی هستیم اما فرصت کافی برایمان مهیا نمی‌شود. لذا از آقای نعمت‌الله ممنون هستم که این فرصت را به بنده که کار اولی در تلویزیون بودم، دادند.

در ادامه گفتگوی کامل برنامه سرنا با صادق برقعی را مشاهده کنید:

کیفیت کامل گفتگو با صادق برقعی را در یوتیوب خبر فوری بینید.badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تهران چگونه «قرمز» شد/ روزهای سخت کرونایی در راه است

ش سپتامبر 19 , 2020
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، خواستار تمدید محدودیت های کرونایی شده است. این در حالی است که استاندار تهران از لغو محدودیت ها خبر می دهد. به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که گفته می‌شود تمامی کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و استان تهران نیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000