آقای احمدی‌نژاد! زبان گاز کن؛ این همه که لاف زدی بس نبود؟

سیاسی/ سیاست داخلی 5f64d162350a1_5f64d162350b1 یک فعال رسانه‌ای نوشت: احمدی‌نژاد بی‌پروا می‌گوید از آن اتفاقاتِ ۱۱ سال گذشته، بُگذریم و به امروز بپردازیم! یعنی ایام سیاه و آغازگر تباهی ملت را سانسور و به امروزی بپردازید که لباس گشاد اپوزیسیون بر تن کرده‌ام.

مصطفی فقیهی در یادداشتی با اشاره به مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا (اینجا ببینید) آورده است:

۱) عجب مصاحبه ای بود، مصاحبه‌ی ⁧احمدی‌نژاد⁩ با رادیو فردا. ثابت کرد او اندک تغییری با دوران ریاست‌جمهوری‌اش نکرده و تنها دوری از مرکب قدرت، رفتارش را «به سیاست» تعویض کرده!

‏او با کلام آزاردهنده‌اش، کهنه زخم‌های جوانان و‌ ملتی را زنده کرد که با دغل و تحریف، در شرف فراموشی بود.

۲) شیرین‌تر که احمدی‌نژاد بی‌پروا و گستاخانه می‌گوید از آن اتفاقاتِ ۱۱ سال گذشته، بُگذریم و به امروز بپردازیم! یعنی ایام سیاه و آغازگر تباهی ملت را سانسور و به امروزی بپردازید که لباس گشاد اپوزوسیون برتن کرده ام!

‏او سخنان کلیشه‌ای هزاران بار شنیده شده که« گوش فلک را کر کرده» را تکرار کرد و گفت از هیچ کرده‌اش پشیمان نیست و هر بلایی سر منتقدان آورده، کذب است یا نمی‌دانسته! حصر ⁧#میرحسین⁩ و ⁧#کروبی⁩ هم ناراحتش کرده و از زندانی شدن هر انسانی هم غمگین می‌شود!

‏۳) آقای احمدی‌نژاد! زبان گاز کن؛ این همه که لاف زدی بس نبود؟ کجا سیر می‌کنی؟ به واقع سخن می‌کنی یا به کابوس؟

‏افکار عمومی فراموش‌کارند اما نه تا این اندازه! ملت را جاهل و نادان تصور نکن که نادانسته آتش سینه‌اش را شعله ور کردی، اما گویا ندانی که «پدر کشته را کِی بود آشتی»

۴) اما تلاش زائدالوصف احمدی‌نژاد در خط‌شکنی امروزش و‌ گفت‌وگو با یک رسانه‌ی خارج نشین و متعلق به آمریکا برای چیست؟

‏به زعم من او‌ همه سیاست اَلکَن و سوخته‌اش را صرف افزایش فاصله با حاکمیت، کاندیداتوری در ۱۴۰۰، ردصلاحیت و النهایه، تکرار مدل ⁧«هاشمی رفسنجانی»⁩ در ۹۲ می‌کند و سپس حمایت از کاندیداهای نزدیک به خود، ضرغامی یا نیکزاد!

فتنه‌گر فراموش‌شده‌ی ۸۸ در پی فتنه‌ای نو در ۱۴۰۰ است!

۵) این مداومت احمدی‌نژاد در گستاخی، خودحق‌پنداری و «نشاندن جلّاد بر صندلی شهید»، مرا یاد این بیت شگفت‌انگیز از حضرت ⁧#حافظ⁩ می‌اندازد که:

«عجیب واقعه‌ای و غریب حادثه‌ای
انا اَصطَبرت قَتیلا و ⁧قاتلی شاکی⁩»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ناو هواپیمابر آمریکا وارد خلیج فارس شد

ج سپتامبر 18 , 2020
سیاسی/ بین الملل ناو هواپیما بر «یو‌اس‌اس نیمیتز» آمریکا برای پشتیبانی از عملیات ائتلاف موسوم به ضد داعش وارد خلیج فارس شد. ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است روز جمعه اعلام کرد که ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس نیمیتز» با همراهی ناوچه‌های «پرنستون» و «فیلیپین سی» و همچنین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000