ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره ایران

سیاسی/ بین الملل 5f642b597a85f_5f642b597a862 سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای خود علیه ایران مدعی شد که ترامپ به جای دادن پول به ایران، متحدان آمریکا در منطقه را تقویت کرد.

مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: یکی از دلایلی که توافق‌های اخیر امارات متحده عربی و بحرین با اسرائیل حائز اهمیت است این است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده چهار سال پیش سیاست کاملا متفاوتی را در مورد خاورمیانه در پیش گرفت.

او در بخشی از مصاحبه تلویزیونی خود با نیوزمکس که آن را در توئیتر منتشر کرد گفت: پرزیدنت ترامپ به جای دادن میلیاردها دلار به ایران، متحدانمان در حوزه خلیج فارس و اسرائیل را تقویت کرد و دست به اقدامات قاطعی جهت برقراری صلح در خاورمیانه زد.

اورتگاس در این مصاحبه گفت: ترامپ سیاست دولت قبلی در برابر رژیم جمهوری اسلامی را رد کرد و در عوض اقدامات قاطعی جهت برقراری صلح در منطقه انجام داد، که انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم و شناسایی بلندی‌های جولان از جمله آن اقدامات بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فروشگاه گوگل به روی اپلیکیشن‌های جاسوسی بسته شد

ج سپتامبر 18 , 2020
گوگل از اول اکتبر اپلیکیشن‌های جاسوسی را در فروشگاه برنامه Google Play ممنوع خواهد کرد. این شرکت قصد دارد با برنامه هایی که به طور مخفیانه اطلاعات شخصی کاربران را بدون اطلاع آنها منتقل می کند، مقابله کند. این تصمیم بر مبنای خط مشی گوگل اعلام شده که رفتار فریبکارانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000