گرفتن کودک پرت شده از پنجره در هوا/ ویدئو

5f63138f2fc04_2020-09-17_12-13

لحظه نفسگیر نجات یک کودک چینی از حادثه آتش سوزی، این دختر که پس از آتش گرفتن ساختمان به همراه مادربزگش در خانه گرفتار شده بود، توسط او از پنجره به پایین پرتاب شد.

مادربزرگ این دختر برای جان نوه‌اش تصمیم گرفت او را از طبقه سوم آپارتمان به پایین پرتاب کرده و جانش را نجات دهد. تعدادی از همسایگان که در پایین آپارتمان حضور داشتند موفق شدند این دختر را گرفته و او را نجات دهند. این اتفاق بعدازظهر روز پنجشنبه در شهر ژیان واقع در استان جیانگژی چین رخ داد.

در ابتدای ویدئوی منتشر شده این دختر به همراه مادربزرگش در کنار پنجره آپارتمان دیده می‌شوند. لحظاتی بعد مادربزرگ کودک با سنجیدن اوضاع در پایین آپارتمان و مطمئن شدن از اینکه خطری جان نوه‌اش را تهدید نمی‌کند او را به پایین پرتاب می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد تعدادی از همسایگان موفق به گرفتن کودک در هوا شده و جانش را نجات می‌دهند.

در ادامه آتش‌نشانان در محل حاضر و اقدام به خاموش کردن آتش شدند.

مادربزرگ این کودک نیز با کمک آتش‌نشانان از این حادثه جان سالم به در برد. در تصاویر منتشر شده آتش که قسمتی از آپارتمان را در برگرفته و دود سیاهی که از سقف آن به آسمان برخاسته دیده می‌شود. هنوز علت دقیق وقوع این آتش سوزی مشخص نشده است.

تحقیقات پلیس محلی چین در این باره ادامه دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گردانده شدن اراذل محله تهرانپارس توسط نیروی انتظامی/ ویدئو

پ سپتامبر 17 , 2020
اراذل و اوباش محله تهرانپارس پس از گردانده شدن توسط نیروی انتظامی از مردم بابت اقداماتشان عذرخواهی کردند.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000