ابتلای بیش از ۲۰۰ زندانی به کرونا در بزرگترین زندان لبنان

سیاسی/ بین الملل 5f6353494a367_5f6353494a36b رئیس سندیکای پزشکان لبنان روز پنجشنبه از ابتلای بیش از ۲۰۰ زندانی به بیماری کرونا در بزرگترین زندان این کشور خبر داد.

به گزارش شبکه خبری اسکای‌نیوز، شرف ابوشرف اعلام کرد که در زندان رومیه که بزرگترین و شلوغ‌ترین زندان لبنان است، بیش از ۲۰۰ نفر به کرونا مبتلا شدند.

وی در ادامه خواستار سریع در روند اجرای محاکمه زندانیان برای کاهش شمار آن‌ها در زندان و مقابله با کرونا شد.

چندی پیش ویدئویی از این زندان در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد که نشان می‌داد زندانیان در اتاقی شلوغ کنار هم و بدون رعایت فاصله اجتماعی خوابیده‌اند.

این در حالی است که پلیس لبنان روز شنبه گذشته از ابتلای ۲۲ نفر در زندان خبر داده بود که ۱۳ تن از آن‌ها زندانیان و ۶ نفر از نیروهای پلیس بودند.

زندان رومیه نزدیک بیروت حدود چهارهزار زندانی دارد.

ابوشرف همچنین گفت که مدیریت سجن همه تدابیر احتیاطی را با همکاری با سازمان جهانی بهداشت در نظر گرفته اما مشکل اینجاست که زندانیان با اداره بهداشت همکاری نمی‌کنند و به تدابیر بهداشتی بی‌اعتنا هستند.

شمار مبتلایان به کرونا طی هفته‌های اخیر در لبنان افزایش یافته است به نحوی که طبق آمار رسمی اعلام شده تا شامگاه دیروز چهارشنبه ۲۶هزار و ۳۸ تن در این کشور به کرونا متبلا شدند که از این تعداد، ۲۵۹ نفر جان خود را از دست دادند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آشنایی با ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی در ایران

پ سپتامبر 17 , 2020
قصد داریم تا با مروری بر وجوه مختلف این فناوری مالی، از جمله نحوه ترید ارزهای دیجیتال در ایران، معرفی صرافی های معتبر داخلی و نحوه استخراج ارزهای دیجیتال را برای کاربران شفاف سازی نماییم. دارایی های دیجیتالی و تکنولوژی بلاکچین با توسعه بیت کوین در سال 2008 به دنیای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000