جمع‌آوری یک میلیون امضا در عرض یک ساعت در کمپین “میثاق فلسطین”

سیاسی/ بین الملل 5f62e5306f68d_5f62e5306f68f در مدتی کمتر از یک ساعت بیش از یک میلیون امضا در راستای کمپین مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل در کشورهای عرب جمع‌آوری شد.

سی‌ و یک سازمان مدنی از کشورهای عرب کمپینی تحت عنوان «میثاق فلسطین» در مخالفت با عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با اسرائیل را آغاز کردند که در عرض یک ساعت بیش از میلیون امضا در این زمینه جمع‌آوری شد.

ضمن اعلام این خبر در وبسایت رسمی کمپین مذکور، تاکید شده است: مردم کشورهای عرب با هرگونه عادی سازی روابط با اسرائیل مخالف هستند. شرکت بیش‌ از یک میلیون نفر در این کمپین مصداق بارز درک بالای مردم این کشورهاست.

گفتنی است روز سه شنبه نمایندگان کشورهای بحرین و امارات متحده عربی طی مراسمی در کاخ سفید،‌ توافق‌نامه عادی‌سازی روابط با اسرائیل را امضا کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اطلاعیـــــه: ثبت‌نام کارت‌خوان ویژه وکلای دادگستری

پ سپتامبر 17 , 2020
فروش و واگذاری دستگاه "کارت خوان شخصی" ویژه وکلای دادگستری آغاز گردید. طی تفاهم صورت گرفته با شرکت آیریک تجارت ، فروش و واگذاری دستگاه "کارت خوان شخصی" (POS) آغاز گردید. مشخصات دستگاه "کارت خوان شخصی" 1. سیار (سیم‌کارتی) 2. در صورت درخواست شما قابل اتصال به سامانه جامع مالیاتی.3. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000